//

iPhone 4 8GB als modem voor iPad onmogelijk ?

iPhone 4 8GB als modem voor iPad onmogelijk ? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed nieuws! Sinds gisteren is tethering bij Mobistar wèl mogelijk! Het volstaat je iPhone met je Mobistar simkaart erin te synchroniseren via iTunes en er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-05-12, 10:54
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Goed nieuws! Sinds gisteren is tethering bij Mobistar wèl mogelijk! Het volstaat je iPhone met je Mobistar simkaart erin te synchroniseren via iTunes en er worden nieuwe provider-instellingen gedownload. (Gewoon op ok klikken). Vanaf dan vind je in het instellingen menu de mogelijkheid 'persoonlijke hotspot'.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-05-12, 13:18
wba wba is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Igor W Bekijk bericht
Goed nieuws! Sinds gisteren is tethering bij Mobistar wèl mogelijk! Het volstaat je iPhone met je Mobistar simkaart erin te synchroniseren via iTunes en er worden nieuwe provider-instellingen gedownload. (Gewoon op ok klikken). Vanaf dan vind je in het instellingen menu de mogelijkheid 'persoonlijke hotspot'.
Hartelijk dank.
Ik zal het onmiddellijk uitproberen en laat u iets weten.

W

Laatst gewijzigd door wba; 12-05-12 om 17:38.
  #23  
Oud 12-05-12, 17:38
wba wba is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 44
Standaard tethering nog steeds niet 100% mogelijk

Inderdaad, door met iTunes te synchroniseren, kan ik nu een personal hotspot instellen indien, en alleen indien, de 3G en mobiele data aanstaan.

Het is nog steeds onmogelijk om op een plaats, waar een gratis Wi-Fi-verbinding aanwezig is, mijn iPhone als modem te gebruiken voor bvb. een MacBook. Mobistar wenst dus nog steeds een groter deel van de koek.

Bruikbaarheid : 0. Anders gezegd : oogverblinding. Ik kan onmogelijk mijn iPhone met mijn iPad verbinden. Dus ik weet niet wat deze "nieuwe" functionaliteit heeft meegebracht.

Ergerlijk ...

W

Laatst gewijzigd door wba; 12-05-12 om 19:04.
  #24  
Oud 12-05-12, 20:49
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Waarom zou je je iPhone met je MacBook verbinden bij gratis Wi-Fi? Heeft de MacBook zelf geen Wi-Fi dan?

Zonder te willen beweren dat Mobistar perfect is, vind ik dit toch al een hele stap voorwaarts.
  #25  
Oud 13-05-12, 09:27
wba wba is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Igor W Bekijk bericht
Waarom zou je je iPhone met je MacBook verbinden bij gratis Wi-Fi? Heeft de MacBook zelf geen Wi-Fi dan?

Zonder te willen beweren dat Mobistar perfect is, vind ik dit toch al een hele stap voorwaarts.


Daar hebt u natuurlijk een punt. Dit was geen te snuggere opmerking. En inderdaad, ik vind het ook een stap voorwaarts vanwege Mobistar.

Bij deze mag, wat mij betreft, deze thread dan afgesloten worden.
  #26  
Oud 15-05-12, 12:47
wba wba is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 44
Standaard personal hotspot dan toch mogelijk

Hallo,

Goed nieuws. Mobistar heeft inderdaad de nodige "schakelaars" op on gezet en dank zij de updating naar iOs 5.1.1 kan ik zonder probleem een personal hotspot instellen.

Probleem opgelost.

W
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 8 GB als modem voor iPad 1 ? wba iPhone algemeen 5 22-02-12 20:41
Kan je de Iphone 3 G ook gebruiken als modem voor je laptop/PC? Frido Wi-Fi 13 15-06-10 20:55
telefoon als bluetooth modem voor iPod touch koenverbruggen iPhone algemeen 5 02-01-10 17:04
Iphone als modem voor macbook en upgraden naar 3.x knijn Archief 2 16-08-09 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:01.