//

iSwap => Geen launchdag?

iSwap => Geen launchdag? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat we een verschil moeten maken tussen Mobistar Centers die rechtstreeks van Mobistar afhangen, met Mobistar personeel en de zelfstandigen (franchise-winkels). Qua insignes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 07-10-12, 11:53
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Ik denk dat we een verschil moeten maken tussen Mobistar Centers die rechtstreeks van Mobistar afhangen, met Mobistar personeel en de zelfstandigen (franchise-winkels). Qua insignes en winkelaankleding zijn ze NIET te onderscheiden !
De zelfstandigen hebben een iets grotere vrijheid en gaan er veeleer met de franse slag door....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 07-10-12, 13:51
RidderS RidderS is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik wil geen zout in de wonde strooien, maar ik ben gisteren mijn nieuwe iPhone 5 kunnen gaan ophalen.
iSwap gedaan op 25/09 voor een zwarte 64GB
Ik hoop dat iedereen snel een mail van Mobistar zal krijgen...
  #203  
Oud 07-10-12, 14:12
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Gisteren ook mijn iPhone 5 opgehaald bij Mobistar shop.
Wat ik wel vreemd vond dat me voor het betalen werd gevraagd of ik op de hoogte was dat de garantie 1 jaar was.
Nou weet ik van de Apple 1 jaar garantie, maar de shop in België is toch verplicht om 2 jr. te hanteren?
Toen ik dat vroeg was het antwoord dat ze dat niet meer doen i.v.m. te hoog opgelopen kosten vorig jaar
1 jaar garantie staat ook op nota vermeld, iemand die weet hoe dat nou precies zit?
Ik ging er vanuit dat in België de garantie altijd 2 jaar was?
  #204  
Oud 07-10-12, 14:21
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lacrimosa Bekijk bericht
Gisteren ook mijn iPhone 5 opgehaald bij Mobistar shop.
Wat ik wel vreemd vond dat me voor het betalen werd gevraagd of ik op de hoogte was dat de garantie 1 jaar was.
Nou weet ik van de Apple 1 jaar garantie, maar de shop in België is toch verplicht om 2 jr. te hanteren?
Toen ik dat vroeg was het antwoord dat ze dat niet meer doen i.v.m. te hoog opgelopen kosten vorig jaar
1 jaar garantie staat ook op nota vermeld, iemand die weet hoe dat nou precies zit?
Ik ging er vanuit dat in België de garantie altijd 2 jaar was?
is verplicht vanuit de EU, daar kan mobistar niets aan veranderen als ze dat willen :")
wees gerust, breng hem binnen na 1 jaar en je hebt nog steeds een jaar garantie
  #205  
Oud 07-10-12, 14:28
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
is verplicht vanuit de EU, daar kan mobistar niets aan veranderen als ze dat willen :")
wees gerust, breng hem binnen na 1 jaar en je hebt nog steeds een jaar garantie
Thx, daar ga ik dan maar vanuit
Wel erg vreemd dat ze het blijkbaar moesten meedelen voor de aankoop en het ook zo op de nota staat.

Wat staat bij jullie vermeld op de rekening over de garantie?
  #206  
Oud 07-10-12, 18:27
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Niets van aantrekken, dat is gewoon verkoperspraat van iemand die eigenlijk helemaal niet bekwaam is om in een winkel te werken.

Je hebt sowieso recht op 1 jaar fabrieksgarantie + 1 jaar wettelijke garantie. Je kan je iPhone dus tot twee jaar na aankoop ter reparatie aanbieden bij Mobistar en ze zijn verplicht om je te helpen.
  #207  
Oud 07-10-12, 18:48
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Niets van aantrekken, dat is gewoon verkoperspraat van iemand die eigenlijk helemaal niet bekwaam is om in een winkel te werken.

Je hebt sowieso recht op 1 jaar fabrieksgarantie + 1 jaar wettelijke garantie. Je kan je iPhone dus tot twee jaar na aankoop ter reparatie aanbieden bij Mobistar en ze zijn verplicht om je te helpen.
Ok, dankje!
Zal er komende week nog eens naar eigenaar vd shop over mailen, kijken wat die te zeggen heeft
  #208  
Oud 07-10-12, 18:56
bisebaer bisebaer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zingem (B)
Berichten: 101
Standaard

Toen ik stond aan te schuiven in de Mobistarshop voor een nanosim hoorde ik de verkopers ook aan de afhalers benadrukken dat de garantie slechts één jaar bedraagt. Bollocks uiteraard, maar ik vraag me af waarom ze dat zo uitdrukkelijk moesten zeggen?
  #209  
Oud 07-10-12, 19:08
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bisebaer Bekijk bericht
Toen ik stond aan te schuiven in de Mobistarshop voor een nanosim hoorde ik de verkopers ook aan de afhalers benadrukken dat de garantie slechts één jaar bedraagt. Bollocks uiteraard, maar ik vraag me af waarom ze dat zo uitdrukkelijk moesten zeggen?
Yup, dat vond ik nou ook zo vreemd, terwijl ze weten dat 2 jr verplicht is!
  #210  
Oud 08-10-12, 12:13
Balens Balens is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Antwerpen
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driesdk Bekijk bericht
Het is echt een klucht, ze adverteren dat je voorsprong hebt door een iSwap te doen, maar ondertussen blijkt het meer dat je nergens zo lang moet wachten als bij Mobistar.

@Balens: 3 weken klopt nu ook niet he, dat ding is juist een week uit.
Ja ding is een week uit, maar heb men iswap 15/9 gedaan, dus ondertusse zijn we de 3weken termijn al gepasseerd . Wachten is wachten en als ze er zo meespelen mogen die eerste weken voor launch meegerekend worden.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2012 om 11:16 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lacrimosa Bekijk bericht
Yup, dat vond ik nou ook zo vreemd, terwijl ze weten dat 2 jr verplicht is!
Als dat op offerte staat en je hebt getekend , ga je akkoord met garantie van 1jaar! 2 jaar is bormaal verplicht in eu, maar dat is zoals je een
Contract tekent he, als je tekent hang je eraan vast! Wel vuile rippers da die maar een jaar garantie geven, man man toch, waar gaat het naartoe!
  #211  
Oud 08-10-12, 12:30
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balens Bekijk bericht
Als dat op offerte staat en je hebt getekend , ga je akkoord met garantie van 1jaar! 2 jaar is bormaal verplicht in eu, maar dat is zoals je een
Contract tekent he, als je tekent hang je eraan vast! Wel vuile rippers da die maar een jaar garantie geven, man man toch, waar gaat het naartoe!
Is een factuur en tevens garantiebewijs hè, daar teken je niet voor, die ontvang je gewoon als je wat koopt.
Inmiddels al wel een mail gestuurd hierover, benieuwd naar hun antwoord.
  #212  
Oud 08-10-12, 14:01
Balens Balens is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Antwerpen
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lacrimosa Bekijk bericht
Is een factuur en tevens garantiebewijs hè, daar teken je niet voor, die ontvang je gewoon als je wat koopt.
Inmiddels al wel een mail gestuurd hierover, benieuwd naar hun antwoord.
Ja , maar als op je factuur uitdrukkelijk sta , dat je maar 1 jaar hebt en ze vragen voor te tekenen voor akkoord, heb je hiermee ingestemd, ik zou hier zeker eens duidelijk achter informeren! 2 jaar is VERPLICHT te geven! Als ze mij zoiets zegge bij mobi alsk mn toestel mag gaan afhale binne een maand ofzo als alle mobi klante hun voorrang gehad hebbe, ga ik dit toch zeker weigeren! En desnoods bel ik ter plaatse naar testaankoop of dergerlijke, maar mn ipone gaan ze meegeven hoor
  #213  
Oud 08-10-12, 14:06
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balens Bekijk bericht
Ja , maar als op je factuur uitdrukkelijk sta , dat je maar 1 jaar hebt en ze vragen voor te tekenen voor akkoord, heb je hiermee ingestemd, ik zou hier zeker eens duidelijk achter informeren! 2 jaar is VERPLICHT te geven! Als ze mij zoiets zegge bij mobi alsk mn toestel mag gaan afhale binne een maand ofzo als alle mobi klante hun voorrang gehad hebbe, ga ik dit toch zeker weigeren! En desnoods bel ik ter plaatse naar testaankoop of dergerlijke, maar mn ipone gaan ze meegeven hoor
Een factuur hoef je niet te tekenen
Inmiddels mail terug van mijn Mobistar Center dat ik over garantiebepalingen contact met Mobistar zelf moet opnemen, dat ga ik dus zeker doen (zodra hun contactpagina weer werkt *zucht*).
  #214  
Oud 09-10-12, 16:26
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Bericht facebook van Mobistar:

Deze middag hebben we een levering van Apple binnengekregen en we zijn nu bezig met een crosscheck met de iSWAP lijst. Wie een witte 16GB iPhone5 heeft besteld voor 1 oktober die krijgt sowieso een mailtje met goed nieuws deze week! We werken zo snel mogelijk om ook alle anderen te laten weten via mail of jullie je iPhone kunnen ophalen deze week!

Er is dus hoop voor de mensen met een witte 16 GB.
__________________
Iphone 6s 16gb (White Grey), iPad 2 16gb (zwart), iMac 21,5" i5,Mac Pro 8-core 2009"aTv2, Mac mini i5
  #215  
Oud 09-10-12, 16:34
Maxime91 Maxime91 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Aalst
Berichten: 18
Standaard

Jep enkel de witte, er is geen enkele 16gb zwart geleverd staat er op hun facebook.
  #216  
Oud 09-10-12, 16:35
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

@Maxime: Jup dat zeg ik "Er is dus hoop voor de mensen met een witte 16 GB".
  #217  
Oud 09-10-12, 16:38
Maxime91 Maxime91 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Aalst
Berichten: 18
Standaard

Ook zijn er enkele zwarte 32gb geleverd er is dus ook hoop voor mij
  #218  
Oud 09-10-12, 17:30
Stevitski Stevitski is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 43
Standaard

Heeft hier iemand nog een bestelling over van een 16GB of 32GB Black die hij niet moet hebben?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3gs start steeds opnieuw op + geen Wi-Fi + geen bluetooth Spenc3r Jailbreak 1 03-03-12 19:05
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? atQuest Unlock [archief] 83 23-01-09 19:55
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware neubauerf iPhone accessoires en onderdelen 0 12-08-08 15:56
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware eekamouse Unlock [archief] 25 03-02-08 19:06
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! atQuest Archief 0 22-10-07 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:50.