//

iSwap => Geen launchdag?

iSwap => Geen launchdag? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Ik heb dat ook genomen, heb ook ne mail gehad. En ik denk ze een beetje random ook gekozen hebben, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 25-09-12, 22:47
b-ice's schermafbeelding
b-ice b-ice is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Knokke-Heist
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik heb dat ook genomen, heb ook ne mail gehad.
En ik denk ze een beetje random ook gekozen hebben, tis niet 1dag je van ga sterven maar tis leuk je er toch vrijdag kan achter gaan en mss nog beetje eten en drinken erbij of niet?
Het zal denk ik wel iets speciaals worden en daarom ook gekozen tussen 7 en 8 .De congé is binnen dus het is vroeg vertrekken ...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 21:58 ----------

Even iets anders ... Ik was van plan mijn canon 5dmII met groothoek (eventueel flits) mee te nemen naar het event zou dat problemen geven ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 25-09-12, 23:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door b-ice Bekijk bericht
Het zal denk ik wel iets speciaals worden en daarom ook gekozen tussen 7 en 8 .De congé is binnen dus het is vroeg vertrekken ...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 21:58 ----------

Even iets anders ... Ik was van plan mijn canon 5dmII met groothoek (eventueel flits) mee te nemen naar het event zou dat problemen geven ?
Kzou nie wete waarom da nie zou mogen?
  #103  
Oud 26-09-12, 09:48
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Reactie mobistar facebook:

De eerste e-mail is een bevestiging van je bestelling. Je krijgt nog een tweede mail van zodra het toestel mag afgehaald worden in het Mobistar Center. Alle mails zijn nog niet verstuurd, dus je kan er nog altijd één ontvangen om je toestel zaterdag op te halen. Groetjes, Davy
__________________
Iphone 6s 16gb (White Grey), iPad 2 16gb (zwart), iMac 21,5" i5,Mac Pro 8-core 2009"aTv2, Mac mini i5
  #104  
Oud 26-09-12, 10:44
Brecht Brecht is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Leuven
Berichten: 25
Standaard

Ze geven gewoon deze reacties om de mensen gerust te stellen. Zo antwoorden ze ook op commentaar over de wedstrijd voor het launchevent: 'nog niet alle mails zijn verstuurd'.

Wat betreft het afhalen zaterdag zijn er bij mijn weten zelfs nog geen mails verstuurd. Zo zie je maar dat de antwoorden vrij standaard zijn, en dat de mensen van de helpdesk waarschijnlijk niet eens veel meer weten...
  #105  
Oud 26-09-12, 12:50
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Wie heeft eigenlijk een voorschot van 100€ betaald bij een iSwap?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 11:51 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Bekijk bericht
Wat betreft het afhalen zaterdag zijn er bij mijn weten zelfs nog geen mails verstuurd. Zo zie je maar dat de antwoorden vrij standaard zijn, en dat de mensen van de helpdesk waarschijnlijk niet eens veel meer weten...
Dat kan goed kloppen
  #106  
Oud 26-09-12, 16:51
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard

Ik sta eerste op de lijst bij Mobistar Lanaken en heb nog geen bevestigingsmail gehad. . Zijn er mensen die de mail wel al hebben?
  #107  
Oud 26-09-12, 17:01
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Ach, bij Mobistar gaan er niet veel zijn die van iets weten. Hun klantendiensten worden overstelpt met boze reacties, bij alle reacties van foute facturen, slechte dienstverlening,...komen er nu nog een bende ongeduldige en kwade iPhone kopers bij.

Mobistar had hun heel veel kritiek, en negatieve reclame kunnen besparen door eerst even een plan uit te denken, en dan een simpel mailtje naar al hun medewerkers te sturen hoe het in zijn werk zou gaan bij de verkoop van de iPhone. Dan had iedereen dezelfde info kunnen geven aan de klanten, en de klanten gewoon op de hoogte kunnen houden van "wat waar en wanneer". Dan had je geen boze klanten gehad, geen slechte reclame, en konden de klantendienst medewerkers hun bezig houden met de dingen die er echt toe doen. Facturatieproblemen, slechte dienstverlening, etc.... Ik denk dat ze daar hun handen al wel aan vol hebben.

Ze hebben daar blijkbaar helemaal niets geleerd van hun "Basta" affaire vorig jaar, en gaan vrolijk door op hun elan. Ze maken hun naam als "meest klantonvriendelijke telecom operator van België" weer helemaal waar.
  #108  
Oud 26-09-12, 17:19
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

@Driesdk: Het is inderdaad allemaal zo simpel!
Professionaliteit is zeer ver te zoeken bij Mobistar.
Morgen moeten ze toch zeker een mail sturen naar de mensen met iSwap reserveringscode.
Ben benieuwd of ze ook een mail gaan sturen als de iphone niet leverbaar is op zaterdag.
  #109  
Oud 26-09-12, 17:23
nickske123 nickske123 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 7
Standaard

Ik heb ook besteld bij Mobistar. Toen ik ging iSwappen vertelden ze me dat ik hem zeker ging hebben op 29/9.
Ik heb ook meegedaan met de wedstrijd. Maar heb niets ontvangen van mail. Zijn er nog mensen die niet mogen gaan?
  #110  
Oud 26-09-12, 17:33
Maranweke Maranweke is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickske123 Bekijk bericht
Ik heb ook besteld bij Mobistar. Toen ik ging iSwappen vertelden ze me dat ik hem zeker ging hebben op 29/9.
Ik heb ook meegedaan met de wedstrijd. Maar heb niets ontvangen van mail. Zijn er nog mensen die niet mogen gaan?
Je bent niet alleen, ook ik heb geen uitnodiging voor vrijdag. Dan maar hopen op zaterdag
  #111  
Oud 26-09-12, 17:40
nickske123 nickske123 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 7
Standaard

Als de smartspots van Telenet openen om 08u of vroeger probeer ik eerst daar en als het dan niets is, hopen op Mobistar
  #112  
Oud 26-09-12, 18:10
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Iedereen die een iSwap gedaan heeft zal ten laatste morgen een mail ontvangen waarin staat dat je hem zaterdag of pas later kan ophalen.

Maar iedereen krijgt een mail volgens twitter.

Diegenen die hem dus zaterdag niet kunnen ophalen kunnen vrijdag nog via de apple site bestellen.
  #113  
Oud 26-09-12, 20:11
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Ikzelf ben gelukkig genoeg bij één van de winnaars en mag hem vrijdag gaan halen. Bij de klantendienst hebben ze er zelfs voor gezorgd dat mijn iphone black 16GB werd omgezet naar 32GB, ik hiervan een sms ontvangen met het dossiernr en erna nog een bevestigingsmail met dezelfde reserveringsnummer van mijn 16GB, dit was niet mogelijk via mobistar center zeiden ze me. Ze konden mij wel zeggen dat de officiële verkoop start op 29 september... De centra die iphones voorradig hebben zullen wel mails versturen imo... Alleen niet jaaaaaren op voorhand om wachtrijen voor de shops te voorkomen zoals in öberhausen?
  #114  
Oud 26-09-12, 21:08
D.S. D.S. is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 39
Standaard

Stel:
- er is iemand klant bij Telenet
- hij heeft een 5 besteld bij Mobistar
- hij krijgt een mail dat hij zijn 5 kan gaan afhalen bij Mobistar center

Kan hij dan naar Telenet om zijn andere sim ?
  #115  
Oud 26-09-12, 21:10
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.S. Bekijk bericht
Stel:
- er is iemand klant bij Telenet
- hij heeft een 5 besteld bij Mobistar
- hij krijgt een mail dat hij zijn 5 kan gaan afhalen bij Mobistar center

Kan hij dan naar Telenet om zijn andere sim ?

Ja, je hoeft zelfs geen sim te hebben als je hem gaat afhalen... Ze verkopen het toestel los dus....
  #116  
Oud 26-09-12, 23:41
nickske123 nickske123 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Ikzelf ben gelukkig genoeg bij één van de winnaars en mag hem vrijdag gaan halen. Bij de klantendienst hebben ze er zelfs voor gezorgd dat mijn iphone black 16GB werd omgezet naar 32GB, ik hiervan een sms ontvangen met het dossiernr en erna nog een bevestigingsmail met dezelfde reserveringsnummer van mijn 16GB, dit was niet mogelijk via mobistar center zeiden ze me. Ze konden mij wel zeggen dat de officiële verkoop start op 29 september... De centra die iphones voorradig hebben zullen wel mails versturen imo... Alleen niet jaaaaaren op voorhand om wachtrijen voor de shops te voorkomen zoals in öberhausen?
Ik heb een mail gehad van Mobistar winkel in Mechelen en ze zeiden dat het HOOFDKANTOOR de mail met bevestiging stuurt.
  #117  
Oud 27-09-12, 15:55
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Als je een mail ontvangt om de iPhone 5 zaterdag af te halen, gelieve een reactie in dit topic te zetten

http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...phone-5-a.html
  #118  
Oud 27-09-12, 16:51
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Heb mijn mail gehad, ben er niet bij.
Straf eigenlijk, ik stond op plaats 29 in de shop van de 2e grootste stad van de provincie. Ofwel verloopt het niet eerlijk, ofwel hebben ze echt heel erg weinig telefoons overgehouden voor de "niet vips"
  #119  
Oud 27-09-12, 16:52
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Juist mail ontvangen. Ben er niet bij
  #120  
Oud 27-09-12, 16:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Heb geleze ze slechts 10000 stuks gekregen hebben en tja, er zijn meer dan 10000 mensen in belgie die een iPhone willen .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3gs start steeds opnieuw op + geen Wi-Fi + geen bluetooth Spenc3r Jailbreak 1 03-03-12 19:05
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? atQuest Unlock [archief] 83 23-01-09 19:55
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware neubauerf iPhone accessoires en onderdelen 0 12-08-08 15:56
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware eekamouse Unlock [archief] 25 03-02-08 19:06
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! atQuest Archief 0 22-10-07 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:47.