Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo
De verkoper zei tegen mij dat ik nog een bevestigingsmail ging krijgen van de bestelling. Heb jij die al ontvangen (aangezien je gisteren al besteld hebt)?
Want ik vertrouw die gasten niet
Howow
|
Ik ben in zottegem geweest in de mobistar shop maar ik heb wel een data kaartje van mobistar, ik heb die 1 keer herladen en nu doe ik het niet meer, feit is wel, je bent klant op deze manier, ik ben gewoon ne slimme kerel,kuch

.
Ik had gister rond 17u50 in de shop geweest en dus besteld en een paar uur later kreeg ik ne mail met een bevestiging, er staat wat extra info in wat je moet doen als de phone binnen is, je zal nadien dan nog eens ne mail krijgen waarop je eerst op bevestigen ofzo zal moeten klikken.
Update; ik heb net eens naar het uur gekeken van die bevestigingsmail en die heb ik meteen gekregen toen ik nog in de shop stond

, vanaf die kerel het doorgaf in de pc krijg je meteen de email al

. Als je nog geen mail hebt gekregen zou ik toch gaan checken hoor, mss je email adres niet goed ingegeven is of er ergens iets fouts is gelopen.
Ik denk ook wel ergens dat ze klanten voorrang geven en wie proximus heeft en geen mobistar geen voorrang zal krijgen, op zich vind ik dit ook niet kunnen hoor maar als je klant bent is dit wel mooi meegenomen maar ik was de 7de en de 1ste die een 64GB had genomen dus ik zit normaal gezien safe

.
En ik herhaal nogmaals, ik heb ook meteen de nano
sim meegekregen, deze moet je goed houden want je moet dit nadien meenemen als bewijs voor je
iPhone 5 te gaan halen.