//

iPhone 5 België Mobistar

iPhone 5 België Mobistar discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Maxime91 Mobistar = slechte service Duh maar het zijn wel die rotzakken die alle iPhones bezitten en daardoor hebben de degelijke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-10-12, 18:38
zeromusx zeromusx is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Brugge (Sint Kruis)
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime91 Bekijk bericht
Mobistar = slechte service
Duh maar het zijn wel die rotzakken die alle iPhones bezitten en daardoor hebben de degelijke Apple retailers ze niet
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-10-12, 19:21
kenneth.jansen kenneth.jansen is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Leveringen kom dinsdag en vrijdag binnen heb ik horen zeggen (info komt niet van Mobistar zelf). De verkoper die ik aan de lijn had vroeg waar ik hem het liefste zou willen aankrijgen en zei dat het redelijk snel zou moeten gaan (heb hem iets meer dan een week geleden besteld) maar ik heb hem nog niet.

De mail van Mobistar die ik al wel gehad heb is dat ik nog eventjes geduld moet hebben, mijn iPhone 5 is binnenkort ter beschikking.
Kan iemand misschien zeggen hoelang het bij hem geduurt heeft eerdat hij zijn iPhone 5 had, na deze mail?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2012 om 19:25 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HonorSociety Bekijk bericht
jah maar in feite is dat tegen de belgische wetgeving, daarin staat dat op alle electronica een standaardgarantie van 2j moet worden gegeven
Elk product waar het c-icoon opstaat moet normaal gezien 2 jaar garantie opzitten heb ik vernomen. Is dus idd elk product zowat.
  #23  
Oud 08-10-12, 20:51
HonorSociety's schermafbeelding
HonorSociety HonorSociety is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Hamme
Berichten: 86
Standaard

Hopelijk zitten er dan ook leveringen voor vanden borre bij

morgen allesinds geen voor vdb want daar wisten ze vandaag nog van geen levering
  #24  
Oud 08-10-12, 21:11
kenneth.jansen kenneth.jansen is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HonorSociety Bekijk bericht
Hopelijk zitten er dan ook leveringen voor vanden borre bij

morgen allesinds geen voor vdb want daar wisten ze vandaag nog van geen levering
Mobistar heeft ze als eerste, de andere dealers zullen nog een tijdje moeten wachten denk ik...
  #25  
Oud 08-10-12, 21:15
HonorSociety's schermafbeelding
HonorSociety HonorSociety is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Hamme
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth.jansen Bekijk bericht
Mobistar heeft ze als eerste, de andere dealers zullen nog een tijdje moeten wachten denk ik...
mja ga toch nie zijn da eerst alle mobistar iswap klante hun toestel krijgen en dan pas de rest, gelijk mobistar nu al fair bezig is hebbe we onze 5 tege da de 6 uitkomt
  #26  
Oud 08-10-12, 21:22
kenneth.jansen kenneth.jansen is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HonorSociety Bekijk bericht
mja ga toch nie zijn da eerst alle mobistar iswap klante hun toestel krijgen en dan pas de rest, gelijk mobistar nu al fair bezig is hebbe we onze 5 tege da de 6 uitkomt
ik denk wel dat hij ten laatste eind oktober gewoon in de winkelrekken ligt. geen bestelling meer, geen wachttijd meer, gewoon je toestel afhalen.
  #27  
Oud 08-10-12, 21:27
HonorSociety's schermafbeelding
HonorSociety HonorSociety is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Hamme
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth.jansen Bekijk bericht
ik denk wel dat hij ten laatste eind oktober gewoon in de winkelrekken ligt. geen bestelling meer, geen wachttijd meer, gewoon je toestel afhalen.
sta wel bij de eersten op de lijst van vdb dus hoop op eind deze week en anders begin volgende week
  #28  
Oud 08-10-12, 21:48
EVR89 EVR89 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth.jansen Bekijk bericht
ik denk wel dat hij ten laatste eind oktober gewoon in de winkelrekken ligt. geen bestelling meer, geen wachttijd meer, gewoon je toestel afhalen.
Ik heb te horen gekregen bij mobistar dat ze blijven werken op bestelling tot eind december. Vanaf januari zou de iphone los verkrijgbaar zijn.

Ik heb er een besteld op 19 september (black 16 GB) via mobistar en heb al twee keer een mail gekregen dat ik nog even geduld moet hebben...
  #29  
Oud 08-10-12, 21:57
HonorSociety's schermafbeelding
HonorSociety HonorSociety is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Hamme
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EVR89 Bekijk bericht
Ik heb te horen gekregen bij mobistar dat ze blijven werken op bestelling tot eind december. Vanaf januari zou de iphone los verkrijgbaar zijn.

Ik heb er een besteld op 19 september (black 16 GB) via mobistar en heb al twee keer een mail gekregen dat ik nog even geduld moet hebben...
mobistar werkt nu al nimmer op bestelling anders ad gy de uwe al effe in u hande moete hebbe
op goe geluk binnenwandelen kan ook veel doen
  #30  
Oud 09-10-12, 10:12
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Het is allemaal vrij belachelijk.
Op hun Facebook group kan je lezen dat ze een nieuwe lading binnen hebben sinds gisteren, en dat er "geen enkele" zwarte 16GB bij zit, enkel witte... Geen enkele, je vraagt je af of het mogelijk is, en hoe de verdeling van die dingen in zijn werk gaat.
En dit gaat niet over een algemene shop, maar over de centrale levering voor Mobistar Belgie.

Ik heb 14 September een zwarte 32GB besteld, en ik krijg nog steeds elke week mails dat ik nog even geduld moet hebben.
  #31  
Oud 09-10-12, 13:01
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Ik hou mijn mailbox (en twitter) alvast nauwlettend in de gaten en zodra ik iets weet post ik het hier!
Ik hoop op mijn iPhone 5 zwart 32Gb maar schat de kans sowieso klein in als je leest dat het grootste deel witte 16Gb zijn
  #32  
Oud 09-10-12, 15:25
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Bericht facebook van Mobistar:

Deze middag hebben we een levering van Apple binnengekregen en we zijn nu bezig met een crosscheck met de iSWAP lijst. Wie een witte 16GB iPhone5 heeft besteld voor 1 oktober die krijgt sowieso een mailtje met goed nieuws deze week! We werken zo snel mogelijk om ook alle anderen te laten weten via mail of jullie je iPhone kunnen ophalen deze week!

Er is dus hoop voor de mensen met een witte 16 GB.
__________________
Iphone 6s 16gb (White Grey), iPad 2 16gb (zwart), iMac 21,5" i5,Mac Pro 8-core 2009"aTv2, Mac mini i5
  #33  
Oud 09-10-12, 20:18
kenneth.jansen kenneth.jansen is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik veronderstel dat de 32GB's er ook snel zullen komen aangezien er veel vraag achter is??
  #34  
Oud 09-10-12, 20:29
NansGee NansGee is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 13
Standaard

hehee... ik bestelde witte 16GB, dus deze week misschien levering als ik dat facebook bericht mag geloven. Ik laat het jullie weten
  #35  
Oud 11-10-12, 07:41
illi4ever illi4ever is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth.jansen Bekijk bericht
Elk product waar het c-icoon opstaat moet normaal gezien 2 jaar garantie opzitten heb ik vernomen. Is dus idd elk product zowat.
Elk electronicaproduct moet 2 jaar garantie krijgen BEHALVE als de producent (Apple in dit geval) een producent is die een bepaald percentage van zijn verkoop doet aan zakelijke klanten. Dan valt deze producent / leverancier onder een andere categorie en dan mogen ze slechts 1 jaar garantie geven. Dit is zo bv ook bij HP, Dell, Compaq,... indien je bij hun zelf koopt. Mobistar is normaal gezien GEEN Apple Premium Reseller en moet dus in feite wel 2 jaar garantie geven (wat ze volgens mij ook wel doen, toch bij de 4, bij de 5 heb ik niet gekeken, mijn factuur is bij de boekhouder, maar zal eens zien of er iets speciaal op staat, want indien de garantie maar 1 jaar is, dan moet dit ook vermeld staan).
Switch is bv wel een Premium Reseller, maar geeft van zichzelf 1 jaar extra Switch garantie waardoor je wel aan de normale 2 jaar komt.
  #36  
Oud 11-10-12, 09:26
zeromusx zeromusx is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Brugge (Sint Kruis)
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illi4ever Bekijk bericht
Elk electronicaproduct moet 2 jaar garantie krijgen BEHALVE als de producent (Apple in dit geval) een producent is die een bepaald percentage van zijn verkoop doet aan zakelijke klanten. Dan valt deze producent / leverancier onder een andere categorie en dan mogen ze slechts 1 jaar garantie geven. Dit is zo bv ook bij HP, Dell, Compaq,... indien je bij hun zelf koopt. Mobistar is normaal gezien GEEN Apple Premium Reseller en moet dus in feite wel 2 jaar garantie geven (wat ze volgens mij ook wel doen, toch bij de 4, bij de 5 heb ik niet gekeken, mijn factuur is bij de boekhouder, maar zal eens zien of er iets speciaal op staat, want indien de garantie maar 1 jaar is, dan moet dit ook vermeld staan).
Switch is bv wel een Premium Reseller, maar geeft van zichzelf 1 jaar extra Switch garantie waardoor je wel aan de normale 2 jaar komt.
Switch garantie is ook niet echt 2 jaar hoor. Is enkel op fabricagefouten.
  #37  
Oud 12-10-12, 18:49
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illi4ever Bekijk bericht
Elk electronicaproduct moet 2 jaar garantie krijgen BEHALVE als de producent (Apple in dit geval) een producent is die een bepaald percentage van zijn verkoop doet aan zakelijke klanten. Dan valt deze producent / leverancier onder een andere categorie en dan mogen ze slechts 1 jaar garantie geven. Dit is zo bv ook bij HP, Dell, Compaq,... indien je bij hun zelf koopt. Mobistar is normaal gezien GEEN Apple Premium Reseller en moet dus in feite wel 2 jaar garantie geven (wat ze volgens mij ook wel doen, toch bij de 4, bij de 5 heb ik niet gekeken, mijn factuur is bij de boekhouder, maar zal eens zien of er iets speciaal op staat, want indien de garantie maar 1 jaar is, dan moet dit ook vermeld staan).
Switch is bv wel een Premium Reseller, maar geeft van zichzelf 1 jaar extra Switch garantie waardoor je wel aan de normale 2 jaar komt.
Klopt helemaal niet wat je zegt. Als consument heb je sowieso recht op 2 jaar garantie, waarvan bij Apple 1 jaar fabrieksgarantie en 1 jaar wettelijke garantie.

Lees dit maar eens: http://economie.fgov.be/nl/binaries/...m325-98573.pdf
  #38  
Oud 18-10-12, 11:55
Kubbie92 Kubbie92 is offline
• iOS 9.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 158
Standaard

Vandaag een mailtje gehad. Ik mag hem vanaf zaterdag ophalen . Alleen heb ik er al ene hahaha
  #39  
Oud 18-10-12, 12:12
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

@Kubbie: wanneer heb jij je reservering gedaan? En om welk model gaat het ?
  #40  
Oud 18-10-12, 12:27
Maxime91 Maxime91 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Aalst
Berichten: 18
Standaard

Hier ook mail gehad 22sept iswap gedaan. 32GB Zwart.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen in Belgie (Mobistar) rubvandoorn Archief 1 25-06-09 21:31
iPhone kopen in Belgie (Mobistar) rubvandoorn Archief 1 25-06-09 21:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:36.