//

Budget Check Mobistar

Budget Check Mobistar discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik mijn Budget Check gebruik van Mobistar krijg ik de volgende gegevens : Weet iemand wat "Verbruik van je kaart" wilt zeggen? (4,55euro) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-10-08, 16:04
Matthi Matthi is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 73
Standaard Budget Check Mobistar

Hallo,

Als ik mijn Budget Check gebruik van Mobistar krijg ik de volgende gegevens :



Weet iemand wat "Verbruik van je kaart" wilt zeggen? (4,55euro) Terwijl ik nog steeds krediet van mijn 30euro abonnement heb. Dus waarom word ik nog eens extra aangerekend?


Iemand die me kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-08, 21:37
divanci divanci is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België
Berichten: 80
Standaard

Geen idee... 'k Denk dat je hiervoor beter naar de klantendienst van Mobistar telefoneerd....
  #3  
Oud 13-10-08, 19:56
boeke boeke is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: belgie wvl - roeselare
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk bericht
Hallo,

Als ik mijn Budget Check gebruik van Mobistar krijg ik de volgende gegevens :



Weet iemand wat "Verbruik van je kaart" wilt zeggen? (4,55euro) Terwijl ik nog steeds krediet van mijn 30euro abonnement heb. Dus waarom word ik nog eens extra aangerekend?


Iemand die me kan helpen?
Heb je een nieuw abo genomen soms ? Als dat zo is, gaat dit pas in vanaf je volgende factuur.
Bij mij was het ook zo, ook met de klantendienst gebeld : het is een kwestie van overgang van oud naar nieuw abonnement
  #4  
Oud 13-10-08, 20:00
Matthi Matthi is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 73
Standaard

Ben overgestapt van Proximus Generation naar MY30 voor iPhone.
Dus dat kan het niet zijn. Zal morgen eens naar de klantendienst bellen.
  #5  
Oud 13-10-08, 20:10
divanci divanci is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België
Berichten: 80
Standaard

Zelf ben ik al jaren een Mobistar klant, en bij de aankoop van mijn iPhone 16 GB ben ik omgeschakeld naar een My30 For iPhone abonnement. In de winkel zei men dat ik een SMS zou krijgen eens het nieuwe abonnement in voege zou treden. Een dag later krijg ik een SMS waarin stond dat mijn abonnement gewijzigd was naar My30 For iPhone.

Toen las ik ook op een forum dat 'dit pas zou ingaan vanaf de volgende factuur'. Aangezien ik geen problemen wou hebben met 'hoge facturen' (internet), heb ik met de klantendienst van Mobistar contact opgenomen. Die vertelde mij ook dat mijn nieuw abonnement reeds liep, maar dat de vorige gesprekskosten ook overgedragen werden naar mijn nieuw abonnement. Ik bedoel hiermee... Mijn facturatie is de 13e van elke maand. En een deel van september, de telefoonkosten van na 13 september, zijn overgedragen naar mijn My30 abonnement.

Soit.... ik zit nu wel met het gekke dat mijn 'Mobile Internet' nog steeds op 200 MB staat - hoewel ik toch dagelijks even mijn emails opvraag via Edge ??? Mmm.. misschien dat ik nog even voor mezelve naar de Mobistar klantendienst zal bellen...


Vincent
  #6  
Oud 13-10-08, 20:16
Matthi Matthi is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 73
Standaard

Hmmm, morgen eens bellen
Voor ik ben overgestapt naar Mobistar had ik nog 15euro op mn Pay and Go kaartje. Mss dat dat er iets mee te maken heeft. Al denk ik dat ik die 15euro gewoon kwijt ben.

Een vriend van me en ik hebben ook het 'probleem' dat de teller op 200mb blijft staat.. Mij hoor je niet klagen
  #7  
Oud 25-10-08, 12:10
jordiavp's schermafbeelding
jordiavp jordiavp is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: België
Berichten: 104
Standaard

ik heb mij gisteren ook het My30 abonnement aangevraagd , en ik zit nu ook nog te wachten op men sms dat het geactiveert is , maar ik kan ook al via de budget check het ook al bekijken , daar staat nu ook al de 200MB internet op en dat ik voor 23,23€ bel/sms tegoed heb ,die 23,23€ is dan wel een beetje weinig tegenover 36€ dat je krijg , en ik heb ook het apn ook eens ingevuld en ik geraak op het internet met edge maar , maar ik zie toch van die 200mb niets afgaan (en ik kom van een pre paid van tempo music en daar staat nog 0,14€ op)
dus ik ga toch nog liever wachten tot ik het sms krijg hopelijk heb ik het zeker tegen maandag !en ook hopen dat die 23,23€ dan wel veranderd is naar 36€ en ik kreeg ook 200gratis smsen die een jaar geldig waren , dus ik hoop dat die er ook zullen opstaan !
__________________
iPhone 3G 16GB Wit , Mobistar MY30 abbo.
+ iPhone 8GB 1st gen
  #8  
Oud 28-10-08, 08:16
phille phille is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Aalst
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar phille
Standaard

je beltegoed ben je normaal altijd kwijt, maar volgens mij werkt hun mb teller niet, ik heb een my60 abonnement reeds twee maand en blijft constant op 1024 mb staan. Nuja mij hoor je niet klagen want de overblijvende mb's is ook gratis beltegoed voor de volgende maand
  #9  
Oud 28-10-08, 12:55
Matthi Matthi is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phille Bekijk bericht
je beltegoed ben je normaal altijd kwijt, maar volgens mij werkt hun mb teller niet, ik heb een my60 abonnement reeds twee maand en blijft constant op 1024 mb staan. Nuja mij hoor je niet klagen want de overblijvende mb's is ook gratis beltegoed voor de volgende maand
Overgebleven mb's worden belminuten de volgende maand? Dit lijkt me toch onwaarschijnlijk. Overgebleven beltegoed wordt overgedragen maar toch zeker geen mb's en dan nog wel in belminuten. Of heb ik het mis?
  #10  
Oud 28-10-08, 13:08
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Ik heb My 30 for iPhone sinds 12 juli jl. Overgebleven bel (en SMS-)krediet wordt éénmalig overgedragen naar de volgende maand. Overgebleven MB ben je telkens kwijt.

Het infosysteem 'budget check' werkt al ruim een maand niet meer; op de factuur vind je echter wel heel nauwkeurig hoeveel je van alles verbruikt hebt.
Ik heb al enkele mails naar Mobistar gestuurd om uitleg te vragen over het zolang niet functionneren van #5580#, die echter allemaal onbeantwoord bleven.
  #11  
Oud 28-10-08, 13:46
phille phille is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Aalst
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar phille
Standaard

ik heb een my60 en mijn mb's worden overgedragen naar bel- of Sms tegoed. Dus ik heb alle maanden 108 duro beltegoed.
  #12  
Oud 28-10-08, 13:48
phille phille is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Aalst
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar phille
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phille Bekijk bericht
ik heb een my60 en mijn mb's worden overgedragen naar bel- of Sms tegoed. Dus ik heb alle maanden 108 duro beltegoed.
Heb dit ook nagevraagd op de klantendienst en ja die extra belwaarde komt van de overgebleven mb's
  #13  
Oud 08-11-08, 01:58
bunne bunne is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 25
Standaard

Hier ook My30 for iphone abbo

Bij mij ging er enkele Mb af in het begin en nu staat er al dagen 195Mb nog tegoed op, terwijl mijn iphone zegt al 60Mb verbruikt.

Ik heb ook gehoord dat de iphone teveel verbruik zou tellen, dat wil dus zeggen dat ik minder dan 60Mb verbruikte.

Heeft er iemand ervaring hoeveel % iphone juist teveel telt? Of bestaat er een applicatie die verbruik wel juist meet?

Bedankt,
Davy
  #14  
Oud 08-11-08, 02:01
bunne bunne is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 25
Standaard

Als mijn 200Mb erdoor is betaal ik dus 2 cent per Mb, wat nice is. Maar weet iemand of dit ook 2 cent per connectie is? want ik maak véééél connecties per dag
  #15  
Oud 08-11-08, 10:30
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Volgens mijn informatie is het 2 cent per begonnen MB.
  #16  
Oud 08-11-08, 20:52
bunne bunne is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 25
Standaard

dus dat wil zeggen dat je per connectie een Mb begint en telkens 2cent betaalt?
  #17  
Oud 12-11-08, 01:11
macerik macerik is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Mortsel
Berichten: 12
Standaard

neen, dit betekent dat per begonnen Mb 2 cent betaalt van aantal connecties is geen sprake. Bv. Als 900 kb over je limiet bent gegaan betaal je 2 cent, als je 1,1 Mb boven je limiet bent betaal je de volle 4 cent .

Mvg
Erik
  #18  
Oud 20-11-08, 18:30
Belgicanofl Belgicanofl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Mannekes wat duidelijkheid over de facturatie van de mb's. Die wordt per 10kb gedaan als je over je limiet bent. De prijs komt op €0,02/mb = 0,0195 cent/10kb.
  #19  
Oud 28-11-08, 13:54
v8x v8x is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 76
Standaard

Is er een andere manier om te weten te komen hoeveel je dataverbruik is, zonder te moeten wachten op de rekening?
  #20  
Oud 20-07-09, 23:24
tvb73 tvb73 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Hi,

Ik probeer deze functie te activeren (on demand of recurrente sms met budget-info), maar lijkt niet te lukken en op de Mobi*-site vind ik er nergens nog info over. Bestaat dit nog?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
my30 for iphone gisteren overgeschakeld, raar budget check!! mematii Orange 2 09-01-10 11:32
Budget Care vraagje Shorty007 iPhone Apps 2 22-08-09 21:01
België: Proximus budget check Peter Overige providers België 2 03-09-08 07:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.