//

Oppassen met Mobistar

Oppassen met Mobistar discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) had binnen de 4 dagen een nieuwe iphone bij Mobistar. Geen gezever en zelfs een gratis folie en hardcase erbij. Maw, zal wel verschillend zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-06-09, 15:02
FreddyTex FreddyTex is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Blaasveld
Berichten: 12
Standaard

had binnen de 4 dagen een nieuwe iphone bij Mobistar. Geen gezever en zelfs een gratis folie en hardcase erbij.
Maw, zal wel verschillend zijn naargelang de locatie (zoals met alle winkels).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-06-09, 11:35
koen_dr koen_dr is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Ik rij zodadelijk naar Mobistar, met een defecte home knop op een verder in perfecte staat Iphone 3G.

Ik heb de "waterschade"strips nagekeken en alles is wit = heb foto's getrokken, en ik ga deze laten aftekenen en verder alles zéééér vriendelijk afhandelen met de melding dat ik ook nog wel een 3Gs zal komen halen, dus als ze min of meer commercieel zijn aangelegd dan zullen ze dit zo spoedig mogelijk afhandelen.

I'll keep you posted, en als alles mooi verloopt laat ik weten via welk center het was!

=> ben net geweest, ze wilden niets aftekenen, maar ze waren wel zeer vriendelijk en correct. Ze geven het max. 10 dagen en hopelijk sneller! Ik hoop echt dat alles goed verloopt.

P.s. voor 3Gs'en heb je best nog even geduld want de aanvoer s*ck*d weer dik...

Laatst gewijzigd door koen_dr; 30-06-09 om 13:15.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oppassen met Mobistar Mechelen!! Londonforever Orange 12 18-10-09 20:21
Edge troubles met Mobistar jurgencleuren Orange 2 30-09-08 15:19
Even oppassen vandaag met data en bellen! Blackherrie Chat en geruchten 8 13-07-08 05:09
België: SMS'en en telefoneren met mobistar rsvh Overige providers België 5 27-04-08 09:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.