//

Wifi of Abonnement

Wifi of Abonnement discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb afgelopen week een Iphone gekocht, en heb ondertussen een abonnement voor 200 MB/maand aangeschaft bij mobistar. Thuis heb ik draadloos internet/WIFI. Op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-09, 21:19
knyke knyke is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard Wi-Fi of Abonnement

Hallo,

Ik heb afgelopen week een Iphone gekocht, en heb ondertussen een abonnement voor 200 MB/maand aangeschaft bij mobistar.

Thuis heb ik draadloos internet/Wi-Fi.
Op het werk en bijna overal anders had ik eerst geen internet.

Nu is mijn vraag: Ik heb dat abonnement afgesloten om op internet te kunnen buiten die Wi-Fi-zones dus. Maar kan ik nu thuis gewoon mijn gang blijven gaan aangezien ik hier thuis dan wel wat meer gebruik van ga maken. Dus kort samengevat: Gaat Wi-Fi boven u abonnement met limiet van 200 MB?

Dank bij voorbaat

Knyke
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-09, 22:20
ericsiphone ericsiphone is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Wachtebeke Belgie
Berichten: 10
Standaard

Ik heb op mijn iphone enkel een abonnement om te bellen en smssen. thuis en op mijn kantoor heb ik een draadloos netwerk. Dat betekent dat ik thuis en op mijn werk de internetfunkties ten volle kan benutten. Ik heb het softwarepaketje Wi-Fitrack geinstalleerd om in de stad een onbeveiligd netwerk te kunnen detekteren en gebruiken.
  #3  
Oud 29-04-09, 08:34
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Kort en goed: Als je thuis via Wi-Fi internet gaat dit niet ten koste van je abonnement.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 29-04-09, 09:21
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Die Mobistar verkopen heeft me destijds ook proberen zo'n abonnement aan te smeren maar ik heb hem vriendelijk bedankt. De eerste 5 maand heb ik mijn iPhone alleen online gebracht via Wi-Fi en dat viel best nog mee.

Nu zit ik bij Mobile Vikings en kan ik voor 60 euro per jaar (aan prepaid kaarten) meer dan bij Mobistar (ook prepaid kaarten) evenveel bellen en sms'en + gratis vrijwel onbeperkt mobiel internet...

Dus mijn antwoord: Wi-Fi thuis gaat boven een abonnement bij eender welke operator, maar moet de duimen leggen voor een Mobile Vikings prepaid kaartje.... *hoest* zielig voor Mobistar, Base en Proximus *hoest*
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #5  
Oud 29-04-09, 15:04
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Je kan steeds zien welke verbinding je iPhone maakt. Staat er het Wi-Fi symbool dan wordt er uiteraard gebruik gemaakt van je eigen (of iemand anders ) zijn draadloos netwerk. Deze trafiek zal niet aangerekend worden bij je verbruik van Mobistar. Enkel wanneer je het 'E' Edge symbool of het '3G' symbool ziet dan wordt dit aangerekend via Mobistar.

Dus mijn antwoord: Een Wi-Fi verbinding heeft steeds voorrang boven eender welke andere draadloze verbinding.

Zelfs voor een '3G' verbinding...*hoest* zielig voor Mobile Vikings die de dag van vandaag enkel een 'Edge' verbinding kunnen leveren. Ken je nog de kritiek van de eerste generatie iPhone?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt chrissiegers Wi-Fi 0 21-03-10 22:05
BEN-abonnement en geen internet zonder Wi-Fi Sjonny Overige providers Nederland 12 08-01-10 12:30
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 21:49
Wi-Fi plus kosten abonnement didiersergei Archief 2 12-03-08 13:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:40.