//

Oppassen met Mobistar Mechelen!!

Oppassen met Mobistar Mechelen!! discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moest voor m'n familie uit Zwitserland die volgende week overkomt een witte iPhone 3GS bestellen. Ik heb deze gereserveerd bij het Mobistar center van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-09, 15:08
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard Oppassen met Mobistar Mechelen!!

Ik moest voor m'n familie uit Zwitserland die volgende week overkomt een witte iPhone 3GS bestellen. Ik heb deze gereserveerd bij het Mobistar center van Mechelen en kreeg gisteren tijdens mijn werk telefoon, ik kon spijtig genoeg toen niet opnemen omdat ik bezig was met een klant. 10minuten later belde ik terug (rond 14u was dat) en daarna nog is en daarna nog is en daarna nog is... Uiteindelijk heb ik 7x gebeld en vandaag heb ik na 5x bellen hun nog eens te pakken gekregen.

Ik stel mij voor, leg het hele verhaal uit en de verkoper zegt mij doodleuk dat de iPhone al weg is en dat ze niet de moeite nemen om mensen twee keer te bellen. Ik heb die mensen binnen een tijdspanne van 24uur teruggebeld, vind dit er toch wel lichtjes overgaan!

Ik weet zelf uit ervaring dat de meeste Mobistar centers wel meerdere keren bellen of zelfs een SMS'je sturen. Er zijn zelfs centers die de iPhones voor 15dagen aan de kant laten staan, maar deze meneer is zelfs te lui om terug te bellen. Vind niet dat hij als meest flexibele verkoper moet optreden, maar een wachttijd van 24uur of 48uur én de moeite van iets in te spreken op mijn antwoordapparaat is toch wel het minste wat hij kon doen!

Ik was dan zo eerlijk geweest om mij in één winkel op de lijst te laten zetten voor een wit toestel en dan gaan ze het even zo spelen. Met alle respect, maar ik begin meer een meer begrip te tonen voor de mensen die zich in 10 winkels op de lijst laten zetten om toch zeker te kunnen zijn dat ze een iPhone krijgen... Want als dit de mentaliteit wordt bij Mobistar, dan zijn we nog een stuk verder van huis als vorig jaar!

Nu, ik heb m'n iPhone en mij maakt het niet veel wanneer die witte komt, maar vind het nu wel behoorlijk vervelend dat ik tegen mijn familie moet zeggen dat ik geen iPhone voor hun heb terwijl ik die aanvankelijk wel had...
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro

Laatst gewijzigd door Londonforever; 22-08-09 om 00:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-09, 14:24
makke makke is offline
• iOS 3.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik begrijp je frustratie. Maar je mag de personen in kwestie hun houding ook niet veralgemenen. Ik heb mijn Iphone in Zwitserland gekocht, laten unlocken door Orange. Het unlockproces nam een paar dagen in beslag en ben vervolgens naar Mobistar gegaan om een abo te nemen. Per toeval ook in de winkel in Mechelen. Heel toffe gast trouwens (de marokkaan). Heb met hem trouwens gepraat over de affaire in Belgie, zo weinig telefoons beschikbaar etc. Voor de verkopers is het ook niet altijd plezierig. Logisch, ze werken op commissie en zouden niets liever doen dan zo veel mogelijk mensen gelukkig maken met de Iphone maar Apple steekt duidelijk stokken tussen de wielen door VEEL te weinig en onregelmatig te leveren.

Vandaar, je moet alles in de juiste context plaatsen. Vele mensen willen een Iphone (bestellen en doen dit ook) maar als puntje bij paaltje komt en de winkels bellen zijn er velen die gewoon a) zeggen dat ze niet kunnen komen of b) gewoon hun kat sturen. Nogal logisch dat de verkopers dan soms de volgende 'in lijn' opbellen. Ik heb alvast begrip voor hun situatie. Ik ben er langs geweest en ze hebben eerlijk tegen mij gezegd dat het LANG zou duren. Gelukkig had ik de mogelijkheid mijn toestel te kopen in Zwitserland. Gewoon in de Apple-winkel daar gekocht, laten en vrijgeven door Orange (en Apple) en vervolgens rustig mijn abotje gaan halen in Belgie. Heel simpel en zonder gefrustreerd liggen wachten hier in Belgie.

Zo zie je maar, elk verhaal is anders en je moet het langs 2 kanten willen zien.
  #3  
Oud 21-08-09, 14:34
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Hij veralgemeent toch niet... hij zegt enkel dat het om de Mobistar shop in Mechelen gaat.
En je zegt dat hij alles in de juiste context moet plaatsen... wat heeft dat ermee maken. Als je iemand op de lijst zet, dan ga je die Iphone niet zomaar doorverkopen (dezelfde dag) aan iemand anders. Dat is geen manier om met klanten om te gaan.
  #4  
Oud 21-08-09, 15:44
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

En wie zegt dat hier de waarheid gesproken wordt ?

Mag je hier zomaar alles en iedereen bekladden ?
  #5  
Oud 21-08-09, 15:49
MrBrightside MrBrightside is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wim_ Bekijk bericht
En wie zegt dat hier de waarheid gesproken wordt ?

Mag je hier zomaar alles en iedereen bekladden ?
Gij werkt bij Mobistar, niet?
  #6  
Oud 21-08-09, 15:55
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wim_ Bekijk bericht
En wie zegt dat hier de waarheid gesproken wordt ?

Mag je hier zomaar alles en iedereen bekladden ?
En een klant uitschelden mag zeker wel? Ik noem toch geen namen? Ik plaats alleen maar mijn bevindingen en viseer niemand...
  #7  
Oud 21-08-09, 20:49
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
En een klant uitschelden mag zeker wel? Ik noem toch geen namen? Ik plaats alleen maar mijn bevindingen en viseer niemand...
Dit is gewoon laster ...
  #8  
Oud 21-08-09, 22:30
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Iedereen zou net als TS boos worden. Ik snap absoluut zijn frustratie. De monopolie positie maakt ze arrogant bij Mobistar. Zouden nog 4 winkels ze verkopen en was de voorraad op peil hadden ze wel de moeite genomen om 2 keer te bellen.. mogelijk zelfs meer.
Is precies dezelfde arrogantie die T-Mobile hier heeft. Jammer dat Apple niet met meerdere partners in zee gaat, dan is het waarschijnlijk snel afgelopen met dit soort onklantvriendelijke praktijken!!
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #9  
Oud 21-08-09, 23:34
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wim_ Bekijk bericht
Dit is gewoon laster ...
'MrBrightside' heeft trouwens een vraag gesteld of heb je die niet "gezien"?

Ik ben meermaals vriendelijk te woord gestaan door een verkoper van Mobistar Mechelen en die kerel handelde correct en beleefd. En ik geef toe, het is door de handelingen van zijn collega dat het zo is moeten lopen. Maar waarom in godsnaam zou ik mijn mond moeten houden?

Ahja, voor de racisten... Twas niet de Marokkaan die zo onvriendelijk aan de telefoon was, twas iemand anders. Dan weten jullie nog niet wie het is.

Laatst gewijzigd door Londonforever; 21-08-09 om 23:37.
  #10  
Oud 22-08-09, 15:01
makke makke is offline
• iOS 3.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Oei, had hier blijkbaar beter geen reactie op geschreven
  #11  
Oud 31-08-09, 13:52
Flying Legend Flying Legend is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

Ze verkopen de iPhones toch ook bij fnac, kreefel,...
Ik had de mijne besteld in Heist o/d Berg een anderhalve maand geleden. 4 dagen later had ik hem
  #12  
Oud 16-09-09, 11:57
Kittytje Kittytje is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

in vilvoorde juist hetzelfde voorgehad, ze hadden me ook gebeld da men iphone binnen was maar kon toen ook nie opnemen, ze hebben niets ingesproken en namen ook niet op als ik terug belde. ben diezelfde dag bij hun langs geweest en hij was toen ook al weg men iphone... ze hadden me toen terug op de wachtlijst gezet... heb hem ondertussen ergens anders al gehaald...
  #13  
Oud 18-10-09, 21:21
pina pina is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Standaard

waarom dien je geen klacht in bij mobistar zelf? Ik heb al eens wat klachten gehad enkele jaren geleden en dat werd redelijk goed opgevolgd. Daarna ook nog klacht ingediend bij de ferderale ombudsdienst
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oppassen met Mobistar Londonforever Orange 21 30-06-09 12:35
Even oppassen vandaag met data en bellen! Blackherrie Chat en geruchten 8 13-07-08 06:09
België: SMS'en en telefoneren met mobistar rsvh Overige providers België 5 27-04-08 10:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.