//

2de Levering iPhone's

2de Levering iPhone's discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door buffelkneer Voor Ipad geldt er ook een aparte garantie als ik me niet vergis. Dat is ook enkel in land van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 03-08-10, 02:16
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buffelkneer Bekijk bericht
Voor Ipad geldt er ook een aparte garantie als ik me niet vergis. Dat is ook enkel in land van oorsprong.
De iPad heeft wel degelijk wereldwijde garantie, zelfs zonder Applecare.. Enkel de iPhone niet. (Hoe het met de iPhone zit met Applecare weet ik niet, maar voor zover ik weet is het enkel in land van aankoop.)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 03-08-10, 07:46
Allround_IT_er Allround_IT_er is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Lightbulb Levering iPhone 4 aan andere winkels dan Mobistar

Verleden week donderdag stuurde ik een mail naar Saturn, met de vraag wanneer de iphone 4 in hun winkel aangeboden wordt. Vandaag antwoord ontvangen: “Beste, we gaan in de loop van deze week de iphone 4 binnenkrijgen”. Ik hoop dat het waar is, maar heb toch ergens mijn twijfels!
  #83  
Oud 03-08-10, 08:27
Soliber Soliber is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GSUS! Bekijk bericht
Njaa is eigenlijk belachelijk dat die kutcenters dan bestaan..
Bwa nie belachelijk, ma Mobistar zou meer toezicht moeten houden op de activiteiten van die zelfstandige winkels. Het is gelijk het Wilde Westen, die doen al wat ze willen -_-
  #84  
Oud 03-08-10, 08:46
nkls nkls is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Allround_IT_er Bekijk bericht
Verleden week donderdag stuurde ik een mail naar Saturn, met de vraag wanneer de iphone 4 in hun winkel aangeboden wordt. Vandaag antwoord ontvangen: “Beste, we gaan in de loop van deze week de iphone 4 binnenkrijgen”. Ik hoop dat het waar is, maar heb toch ergens mijn twijfels!
Heb ook gereserveerd in Saturn (Kortrijk) en gisteren nog eens geïnformeerd. In de voormiddag zeiden ze dat er al een achttal toestellen waren binnengekomen, en dat die waren gereserveerd en dus verkocht. Deze week (woensdag of donderdag) verwachten ze een tweede levering.
Toen ik vroeg welke plaats ik had op de lijst, gingen ze me terugbellen.
Niks gehoord en dan maar zelf gebeld in de namiddag. Toen klonk het dat ze de volgende levering over een tweetal weken verwachten. Ik sta overigens op plaats acht.
  #85  
Oud 03-08-10, 10:56
blupblup blupblup is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Washington, DC
Berichten: 61
Standaard

Ben in het Mobistar Center in Wilrijk geweest. Hebben ze me ook niets proberen aan te smeren. En ik moest maar 50 euro voorschot betalen. De helft van de hele iphone vind ik wel veel, zeker als je niet weet wanneer je m gaat hebben.

Sta 7de op de lijst en zou m voor eind augustus hebben, beloofden ze mij. Ben s benieuwd..
  #86  
Oud 03-08-10, 11:15
Jeroenbolle Jeroenbolle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Net naar Mobistar Diksmuide geweest! Alles uitverkocht, sta 23ste op de wachtlijst en niemand hoeft voorschot te betalen. De enige voorwaarde is wanneer je opgebeld wordt moet je binnen de 24 uur het toestel afhalen anders ben je hem kwijt.
Over nieuwe leveringen wisten ze niets...
  #87  
Oud 03-08-10, 11:20
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Gisteren nog een 32GB kunnen afhalen in Mobistar center Dendermonde.

Stond er 2de op de lijst. Had een 16GB besteld, maar ik mocht de 32GB dus gaan afhalen.
Hij had zijn levering van deze week binnengekregen, welgeteld 1 exemplaar!
  #88  
Oud 03-08-10, 12:15
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Bekijk bericht
De iPad heeft wel degelijk wereldwijde garantie, zelfs zonder Applecare.. Enkel de iPhone niet. (Hoe het met de iPhone zit met Applecare weet ik niet, maar voor zover ik weet is het enkel in land van aankoop.)
Ik snap het ook niet meer met Apple Care 1e zegt van wel wereldwijde garantie andere weer niet?
  #89  
Oud 03-08-10, 12:35
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Ik snap het ook niet meer met Apple Care 1e zegt van wel wereldwijde garantie andere weer niet?
alle apple toestellen hebben wereldwijde garantie behalve de iPhone.
voor de iPhone geldt het land van herkomst omdat die iPhone gebonden is aan een operator-verdeler.

edit: wanneer je een apple care afsluit voor je iPhone heb je ook wereldwijde garantie.
  #90  
Oud 03-08-10, 12:38
spuji spuji is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 60
Standaard

Al nieuws van een 2e lading deze week? Toch al gelezen dat de winkels elke dinsdag bevoorraad worden?
__________________
Best signature evah
  #91  
Oud 03-08-10, 12:39
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spuji Bekijk bericht
Al nieuws van een 2e lading deze week? Toch al gelezen dat de winkels elke dinsdag bevoorraad worden?
Op dinsdag krijgen de meeste Mobistarwinkels gewoon een nieuwe voorraad gsm's binnen in het algemeen, daarom dat vele winkels "denken" dat ze op dinsdag ook weer iPhones binnenkrijgen.
  #92  
Oud 03-08-10, 12:49
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nkls Bekijk bericht
Heb ook gereserveerd in Saturn (Kortrijk) en gisteren nog eens geïnformeerd. In de voormiddag zeiden ze dat er al een achttal toestellen waren binnengekomen, en dat die waren gereserveerd en dus verkocht.
Dat klopt niet.. ik sta op de eerste vd lijst en k heb nog niks van hen gehoord. Ik heb de lijst zelf gezien met eigen ogen.
Ze hebben zeker de Iphones aan personeel verkocht. Vorige week bij de launch zouden er ook binnen komen, en die waren ook niet toegekomen volgens hen. Oftewel hebben ze me gewoon nog niet opgebeld.

Laatst gewijzigd door buffelkneer; 03-08-10 om 17:46.
  #93  
Oud 03-08-10, 13:07
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
alle apple toestellen hebben wereldwijde garantie behalve de iPhone.
voor de iPhone geldt het land van herkomst omdat die iPhone gebonden is aan een operator-verdeler.

edit: wanneer je een apple care afsluit voor je iPhone heb je ook wereldwijde garantie.
Dus stel ik haal een toestel in frankrijk/belgie en sluit apple care af. heb ik wereldwijde garantie? Kan ik ook Iphone in buitenland halen en dan apple care in Nederland afsluiten.
  #94  
Oud 03-08-10, 14:10
Kets Kets is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: België
Berichten: 162
Standaard

Daarjuist naar de mobistar hier gebeld, en ze hebben nog geen nieuwe levering binnen gehad en ze weten niet wanneer .. =(
  #95  
Oud 03-08-10, 14:18
Gek Gek is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kets Bekijk bericht
Daarjuist naar de mobistar hier gebeld, en ze hebben nog geen nieuwe levering binnen gehad en ze weten niet wanneer .. =(
In welke plaats ?
  #96  
Oud 03-08-10, 14:36
Watjes Watjes is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Mobistar heeft het exclusiviteits contract zeggen ze...
Dan moeten jullie eens gaan kijken op de site van Van den borre...
Je kan hem sedert gisteren daar ook reserveren...
Wat voor een zottekesspel is dat allemaal zeg.
Bij mobistar wete ze van toeten noch blazen qua leveringen, dan is het zo in een andere is het weer anders.
Je gaat me toch niet zeggen dat VDB dit nu al op zijn site gaat zetten, als ze zelf maar weten dat ze hem mss binnen 6 maand zullen hebben.
Mobistar - Apple en de lancering --- in mijn ogen een hele dikke flop geweest en tzal de volgende keren gegarandeerd ook zo zijn....
  #97  
Oud 03-08-10, 14:40
Bento Bento is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 79
Standaard

Mobistar levert ook aan derden... Ze krijgen de toestellen exclusief van Apple.
  #98  
Oud 03-08-10, 14:52
musashigg musashigg is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Op dinsdag krijgen de meeste Mobistarwinkels gewoon een nieuwe voorraad gsm's binnen in het algemeen, daarom dat vele winkels "denken" dat ze op dinsdag ook weer iPhones binnenkrijgen.
Is dat dan dinsdag ochtend of kan dat ook in de namiddag?
Heb hem gisteren besteld in Gent veldstraat, en sta bij de eersten op de lijst. Aangezien ze pas gisteren begonnen zijn met reserveringen op te nemen
  #99  
Oud 03-08-10, 15:41
Paul07 Paul07 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door musashigg Bekijk bericht
Is dat dan dinsdag ochtend of kan dat ook in de namiddag?
Heb hem gisteren besteld in Gent veldstraat, en sta bij de eersten op de lijst. Aangezien ze pas gisteren begonnen zijn met reserveringen op te nemen
Hoeveelste sta je? Hopelijk krijgen ze er meer binnen dan op launch day , ik sta op reservering bij langemunt.
  #100  
Oud 03-08-10, 15:45
Allround_IT_er Allround_IT_er is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Question Mobistar exclusief contract met Apple?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bento Bekijk bericht
Mobistar levert ook aan derden... Ze krijgen de toestellen exclusief van Apple.
Volgens mij heeft Mobistar het exclusieve contract "als provider" de iPhone te verdelen. Zij zijn dus de enigen die de iPhone met een abonnement mogen aanbieden.

Saturn zal de iPhone aan dezelfde prijs aanbieden als mobistar. Waar ligt hun winst dan, als de iPhones door Mobistar geleverd worden? Volgens mij worden de iPhones, die Saturn of andere winkels verkopen, door apple geleverd en niet door Mobistar. Welk doel zou Mobistar daarmee willen/kunnen bereiken? Ze zouden de iPhone toch gewoon verder verkopen via hun centra en niets aan derden leveren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Levering nieuw IPhone 4 nhl2003 Odido (T-Mobile) 1 11-02-11 07:50
'Derde levering' iPhone 4, week 32 jforce Koopinformatie Nederland 81 28-08-10 16:42
3de levering iphone's matthias.flion Koopinformatie Nederland 43 10-08-10 20:08
levering iphone leagallow Archief 2 04-08-08 17:57
NIEUWE LEVERING (2de levering) supernaturol Archief 2 15-07-08 12:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:45.