//

terugname 3Gs bij aankoop iPhone 4?

terugname 3Gs bij aankoop iPhone 4? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg onlangs te horen van een vriend van me, dat zijn vriend een iPhone 4 had gekocht (bij Mobistar) en dat ze zijn 3Gs ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-08-10, 09:12
W34p0ns W34p0ns is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Question terugname 3Gs bij aankoop iPhone 4?

Ik kreeg onlangs te horen van een vriend van me, dat zijn vriend een iPhone 4 had gekocht (bij Mobistar) en dat ze zijn 3Gs terugnamen voor 390 euro! Ik vind dit best een leuke deal, maar toen mn vriendin dit eens ging navragen in Antwerpen in een Mobistar winkel werd ze zowat uitgelachen...
Nu staat Mobistar er wel om bekend dat er nogal wat verschil zit tussen hun winkel, maar toch...
Iemand hier nog ervaring mee of verdere info errond?

Grtz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-10, 09:18
JohnnyricoMC's schermafbeelding
JohnnyricoMC JohnnyricoMC is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 64
Standaard

Criteria verschillen en uiteindelijk bepaalt de winkelier zelf hoeveel je ervoor terugkrijgt. Dus bel 'ns rond naar winkels en vraag 'n schatting van hoeveel korting je ongeveer kan verwachten.
  #3  
Oud 23-08-10, 09:32
WebsterMC WebsterMC is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC Bekijk bericht
Criteria verschillen en uiteindelijk bepaalt de winkelier zelf hoeveel je ervoor terugkrijgt. Dus bel 'ns rond naar winkels en vraag 'n schatting van hoeveel korting je ongeveer kan verwachten.
Wat een mobistar center geeft voor een oude GSM kun je terugvinden op de site van mobistar: Mijn gsm recycleren

Voor een iphone 3GS 16gig is dit € 227. Voor een 32 gig versie is dit € 260

Wel grappig, als je een Iphone 4 inlevert voor een nieuwe GSM krijg je welgeteld 3 euro terug ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone reeds 4.1 bij aankoop KoenVdH iPhone algemeen 4 14-12-10 11:46
Iphone 4 - Terugname Mobistar tendonsie Orange 26 28-08-10 11:36
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS Londonforever Koopinformatie Nederland 7 11-09-09 18:27
Windows: iPhone film ondertiteling bij aankoop? iDriss iTunes 6 10-09-08 16:18
Hulp Nodig Bij Aankoop Iphone !!!! mrky Koopinformatie Nederland 4 15-02-08 19:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:28.