//

Iphone met krediet

Iphone met krediet discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik ben van plan om ook een iphone4 te kopen, nu zie ik bij mobistar dat je er een kan kopen voor 30 euro/maand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-11, 20:12
Psydrop Psydrop is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard Iphone met krediet

Hey,

Ik ben van plan om ook een iphone4 te kopen, nu zie ik bij mobistar dat je er een kan kopen voor 30 euro/maand zonder intrest.
Heeft er iemand dit al gedaan en is dit echt 30euro/maand, zonder addertjes zoals een verplicht abonnement?

Ik ben bij mobile vikings, kan ik dan gewoon mijn simkaart in de iphone steken en klaar?

Thx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-11, 10:14
Psydrop Psydrop is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Niemand?
  #3  
Oud 29-03-11, 22:35
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Je hangt sowieso vast aan een contract omdat je elke maand dient af te betalen.

Vermoedelijk zal je ook achttien moeten zijn en een gezond mens weet dat zelfs achttien te jong is voor zoiets.
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #4  
Oud 29-03-11, 23:11
Psydrop Psydrop is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Uiteraard hang je vast aan een contract, ik stelde enkel de vraag of het wel degelijk enkel 30euro/maand was.

Nu bon, ik ben er vandaag een gaan kopen, niet op krediet omdat hun computer niet werkte :s. Ik vind gespreid betalen zonder interest zoiezo beter dan in een keer de volle pot betalen. Enkel moet je het verstand hebben om je financien bij te houden.

Ik ben 26 btw.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet Captain Krimson Overige providers Nederland 0 28-02-11 15:46
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 151 19-01-11 11:39
iphone valt uit met bellen op zwart scherm met apple Bert60 Archief 2 04-10-10 11:19
Hotspots gratis? met simlock vrije IPhone met sim-only T-mobile baltar Odido (T-Mobile) 6 12-12-08 19:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:40.