//

Airport Express soms niet zichtbaar.

Airport Express soms niet zichtbaar. discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Setup: ik heb een iPhone4, een Airport Express, een Airport Extreme en een Apple TV2. Situatie: Ik heb sinds kort ook problemen met mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-10-11, 13:14
Sk33l0 Sk33l0 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Airport Express soms niet zichtbaar.

Mijn Setup:

ik heb een iPhone4, een Airport Express, een Airport Extreme en een Apple TV2.

Situatie:

Ik heb sinds kort ook problemen met mijn Airport Express. Ik had eerst een Linksys router en toen werkte alles prima. Maar sinds ik de Airport Extreme er tussen heb staan is de ellende begonnen.

Internet doet het prima evenals wi-fi. De Apple TV2 werkt ook probleemloos. Echter wordt de Airport Express heel vaak niet herkent. Dus ik kan dan geen muziek via mijn Iphone4 afspelen en ook niet uit mijn iTunes ( Windows7 64b PC). Dit kan wel naar de AppleTV die heeft dit probleem dus niet.

Als ik de Airport Express uit het stopcontact haal en hem weer terug stop wordt hij weer herkendt ,maar na bijvoorbeeld 2 uur klapt hij eruit of is niet meer zichtbaar in iTunes of op mijn iPhone.

Heb hem al op diverse manieren gereset en opnieuw geinstalleerd zowel met als zonder ethernetkabel, maar dit wilde niet helpen. Probleem blijft terugkomen.

Vraag me dus sterk af of het komt door de Airport Extreme en of het een frequentieprobleem is. De Airport Express is niet stuk. Het groene lampje brand ook gewoon. Alle software is up to date.

Iemand met hetzelfde probleem of een oplossing? ( Heb op google al veel gezocht, maar geen passend antwoord gevonden.)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Airport express of niet ? Beee iPhone algemeen 6 07-07-13 11:28
Muziek: Airport express astramen Muziek, foto & video 7 11-10-11 09:54
airport express of appel tv played Koopinformatie Nederland 9 05-03-11 23:49
Apple airport express toontje iPhone algemeen 4 06-02-11 16:58
Airport express astramen iPhone algemeen 0 02-09-10 18:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.