//

Geen WIFI verbinding met iphone en ipod

Geen WIFI verbinding met iphone en ipod discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) kan met beide geen wifi verbinding maken,vind mijn netwerk wel maar krijg steeds de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Vreemde is dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-10-11, 22:00
poowoo poowoo is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard Geen Wi-Fi verbinding met iphone en ipod

kan met beide geen Wi-Fi verbinding maken,vind mijn netwerk wel maar krijg steeds de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt.
Vreemde is dat met beide wel op het netwerk van mijn buurjongen kan komen,en hij met zijn iphone ook op mijn netwerk?
Heb al van alles geprobeerd en tips van internet gehaald,maar lukt nog steeds niet.

Router - Sitecom WL 341
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-11, 20:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poowoo Bekijk bericht
kan met beide geen Wi-Fi verbinding maken,vind mijn netwerk wel maar krijg steeds de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt.
Vreemde is dat met beide wel op het netwerk van mijn buurjongen kan komen,en hij met zijn iphone ook op mijn netwerk?
Heb al van alles geprobeerd en tips van internet gehaald,maar lukt nog steeds niet.

Router - Sitecom WL 341
Ik ben in deze geene kenner maar als ik dat tegen kom reset ik de router en stel alles eens opnieuw in, meestal toch lukt het dan om terug Wi-Fi te hebben op ipad enz....(ik zeg niet dat dit daarom bij u het probleem zal oplossen he maar tis altijd het proberen waard).
  #3  
Oud 20-10-11, 20:26
poowoo poowoo is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Heb de router denk al zo'n 6 keer gereset en terug gezet naar de fabrieks instellingen,helaas zonder resultaat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. mathieu88 Wi-Fi 0 05-09-11 15:07
iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi Brumemail Wi-Fi 0 19-09-10 15:45
Iphone geen verbinding met appstore via Wi-Fi AAV Wi-Fi 2 03-03-10 13:58
Geen verbinding met Wi-Fi mdrongelen Wi-Fi 0 23-07-08 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.