//

met iphone op afstand inloggen op thuis computer

met iphone op afstand inloggen op thuis computer discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een camip5n IR camera gekocht en aangesloten op mijn pc, het werkt geheel draadloos via de wifi van mijn sitecom WL 527. Maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-11, 13:56
janniezuidema janniezuidema is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 45
Question met iphone op afstand inloggen op thuis computer

ik heb een camip5n IR camera gekocht en aangesloten op mijn pc, het werkt geheel draadloos via de Wi-Fi van mijn sitecom WL 527. Maar nu komt het grote probleem om de hoek.
Men heeft mij verteld dat ik via mijn iphone 4 kan inloggen op deze camera daarbij gebruik makend van de internet verbinden mijn pc. Dus als ik in een andere stad ben moet het mogelijk zijn om een verbinding te maken met mijn pc thuis en op deze manier de beelden van de camera te zien en de camera te bedienen. Maar welke app ik ook download ik begrijp niet wat ik moet doen om het werkend te krijgen.
Mijn firewall heb ik ook al uitgeschakeld gehad maar had geen resultaat, wie o wie kan mij de juiste instellingen geven........
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-11, 14:31
garth garth is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 107
Standaard

welke programma's heb je geprobeerd dan? en je zou altijd een port open moeten zetten in je router lijkt mij
__________________
:: Iphone 4 + JB :: Ipad 16 GB Wi-Fi + JB ::
  #3  
Oud 01-12-11, 14:42
Crazyberke Crazyberke is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 25
Standaard

Verbeter me als ik het mis heb.

Als je in de instellingen van je ip cam hebt aangegeven je beelden alleen binnen je eigen netwerk beschikbaar te stellen zul je een VPN verbinding moet opzetten met je thuisnetwerk. Als je de beelden buiten je netwerk beschikbaar stelt dan zou je theoretisch via je webbrowser deze moeten kunnen bekijken.

Staat hierover niets in de handleiding?
  #4  
Oud 01-12-11, 14:48
Niekark Niekark is offline
 
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janniezuidema Bekijk bericht
ik heb een camip5n IR camera gekocht en aangesloten op mijn pc, het werkt geheel draadloos via de Wi-Fi van mijn sitecom WL 527. Maar nu komt het grote probleem om de hoek.
Men heeft mij verteld dat ik via mijn iphone 4 kan inloggen op deze camera daarbij gebruik makend van de internet verbinden mijn pc. Dus als ik in een andere stad ben moet het mogelijk zijn om een verbinding te maken met mijn pc thuis en op deze manier de beelden van de camera te zien en de camera te bedienen. Maar welke app ik ook download ik begrijp niet wat ik moet doen om het werkend te krijgen.
Mijn firewall heb ik ook al uitgeschakeld gehad maar had geen resultaat, wie o wie kan mij de juiste instellingen geven........
Ik gebruik Teamviewer om verbinding op mn computer te krijgen als ik ergens anders ben
  #5  
Oud 01-12-11, 17:44
janniezuidema janniezuidema is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 45
Standaard

ik heb apps op mijn telefoon gezet maar die vragen inderdaad om gegevens van mijn router zoals DHCP en NAT etc en daar bak ik dus niks van
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Licht op afstand uitschakellen met iphone marsmuziek iPhone algemeen 1 19-08-11 15:59
Een tip voor mensen met lan thuis: Internetten op iPod zonder Wi-Fi thuis DeathSpace Wi-Fi 0 20-05-10 19:57
Wi-Fi doet het thuis niet meer. Na inloggen op ander netwerk RamonPouw Archief 11 22-10-07 20:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:59.