iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/)
-   -   Wi-Fi werkt niet meer (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f117/wi-fi/108774-wi-fi-werkt-niet-meer.html)

Yoshi2889 14-10-11 17:13

Wi-Fi werkt niet meer
 
Oke, ik heb dus gisteren iOS 5 geinstalleerd (eergisteren waren de servers denk ik overbelast).

Nu heb ik alles goed ingesteld om draadloos te synchroniseren. Optie aangevinkt in iTunes en naar de instellingen op mijn iPod gegaan.

Mijn iPod zegt dat hij onze laptop niet kan vinden. En onze laptop kan blijkbaar mijn iPod ook niet vinden, want hij staat niet in iTunes.

Nu is het probleem: Gisteren werkte het wel, maar vandaag is dat probleem opgetreden.

Hoe zou ik dit op kunnen lossen?

(ja ik zal mijn details even updaten :P)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2011 om 17:54 ----------

Laat maar, nadat ik de pc een keer opnieuw had opgestart werkt het weer als een zonnetje :)

Wel leuk dat je nu niet zit te staren tegen een "Bezig met synchroniseren" scherm, je kan nu je iDevice gewoon blijven gebruiken tijdens een draadloze sync.

Nadeel is dat het wel wat slomer is dan een normale sync met kabeltje.

xanderz94 04-01-12 00:16

Wi-Fi werkt niet meer
 
Hallo,

Sinds vanavond kan ik geen verbinding meer maken met een Wi-Fi punt.
Ik zat vandaag overdag nog gewoon op Wi-Fi en opeens vanavond vloog ie erachter weg.
Ik heb zowel mijn iphone als mijn router gereboot, verder heb ik niks geboot of iets dergelijks.

Alvast bedankt,

Wallyİ 04-01-12 00:50

Bedoel je dat je toestel geen netwerk vindt of dat je Wi-Fi niet meer kan inschakelen ?

RWK 04-01-12 01:03

Staat er bij uw instellingen, Wi-Fi in het grijs ? En kan je daar niet op klikken?
Als je nog garantie heb, is dat dus een garantie probleem. Zo niet, is dat op te lossen met een jailbreak.

Zo niet, en het lukt gewoon niet om een verbinding tot stand te krijgen zou je even moeten herstellen.

xanderz94 04-01-12 13:20

Ik kan wel gewoon Wi-Fi in en uitschakelen maar hij vindt gewoon geen netwerken, er zit geen garantie meer op en er zit al een jailbreak op,is het een idee om hem opnieuw te jailbreaken?

jpwg001 04-01-12 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xanderz94 (Bericht 755233)
Ik kan wel gewoon Wi-Fi in en uitschakelen maar hij vindt gewoon geen netwerken, er zit geen garantie meer op en er zit al een jailbreak op,is het een idee om hem opnieuw te jailbreaken?

Misschien een keer herstellen en de jailbreak opnieuw uitvoeren...

Marco80 04-01-12 17:10

Het zou ook aan je moederbord kunnen liggen. Vraag me niet hoe of waarom dat kan gebeuren, maar een vriend had t laatst ook. We hadden alles tevergeefs geprobeerd en toen maar besloten open te maken. Toen kwamen we erachter dat je niet ff je Wi-Fi kabel kan vervangen maar dat ie op je moederbord vast zit.

xanderz94 04-01-12 18:02

Dat zou heel goed mogelijk zijn, aangezien ik vanmiddag heel even internet had maar toen ik vervolgens weg ging en later weer thuis kwam deed ie het wederom niet. In dat geval kan ik het beste gewoon een nieuwe halen aangezien moederbord vervangen nogal prijzig is?

King1987 04-01-12 20:48

 Verplaatst naar: Wi-Fi Om aan 10 tekens tekomen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.