//

Wifi problemen na upgrade iOS 5.1

Wifi problemen na upgrade iOS 5.1 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren een fout gehad. (denk ik) Ik kwam uit mn werk in de auto, en wilde mijn iphone 4s van toetsenblok halen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 19-06-12, 23:16
Smurkiej Smurkiej is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb gisteren een fout gehad. (denk ik) Ik kwam uit mn werk in de auto, en wilde mijn iphone 4s van toetsenblok halen en tot mijn verbazing stond mijn telefoon uit. Ik dacht nog aan batterij die misschien dood kon zijn, maar de hele terug weg (45) min naar huis aan de auto lader had geen resultaat. Ook thuis nog 30 min aan de lader gelegt maar tevergeefs.. Toen heb ik gezocht op internet en kwam in op een iphone hyves en daar las ik dat je de thuis-knop/en de aan-knop tegelijk in moet drukken dan krijgt de telefoon een soort reboost. Tot mijn verbazing zag ik dat ik geen Wi-Fi optie maar kan aan of uitschuiven. Als ik nu naar mijn Wi-Fi kijk dan zie ik alleen Geen Wi-Fi.. Ik zie mijn schuifbalk niet meer. Ik vermoed dat het door het foutje van gister komt. Maar ik heb geen idee wat k hier aan kan of moet doen. K hoop dat jullie me verder kunnen helpen.. Groetjes Lisa. Oh ja,, overigens werkt de rest wel weer goed na behoren en heb gelijk een backup gemaakt!! xxx
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi problemen met Ios 5.0.1 polopeer Wi-Fi 6 03-01-12 00:54
Wi-Fi problemen met iOS 5 Possimpible Wi-Fi 2 06-11-11 23:31
Word feud problemen na upgrade ios 5 Robbert1978 iPhone Games 8 29-10-11 12:21
Problemen Wi-Fi sinds IOS 4.1 mouchoir Wi-Fi 10 05-11-10 11:45
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 rizzah iPhone algemeen 0 12-07-10 17:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:37.