//

Iphone 4 wifi N/A

Iphone 4 wifi N/A discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mijn iphone 4 geeft bij wifi N/A bluethoot heeft wel adres maar hij blijft draaien. Imei ok. Dit is een bekende prblem. Graag een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-06-12, 19:33
tjeo tjeo is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard Iphone 4 Wi-Fi N/A

Hallo
Mijn iphone 4 geeft bij Wi-Fi N/A bluethoot heeft wel adres maar hij blijft draaien. Imei ok. Dit is een bekende prblem.
Graag een goede advies heb ik nodig.
Ik weet niet wat moet ik vervangen Wi-Fi module of logic board en waar want ik woon in het noorden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-06-12, 11:04
reneolthof reneolthof is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 3
Standaard experiabox ziet iphone 4s niet

Een vergelijkbaar probleem heb ik. De experiabox van KPN maakt wel verbinding via Wi-Fi met de iphone 3gs en de iphone 4 maar niet met de iphone 4s. Hij ziet overigens wel ons Wi-Fi netwerk maar dat geeft geen ip en subnet en router id.
De experia box die wij hebben is een andere dan die van mijn zoon die wel de iphone 4s van Wi-Fi voorziet. KPN stuurt je door naar het z.g. expert team en dat is van de zotte.
Wie kan hier helpen.
rene olthof 0302204486
  #3  
Oud 08-06-12, 11:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reneolthof Bekijk bericht
De experiabox van KPN maakt wel verbinding via Wi-Fi met de iphone 3gs en de iphone 4 maar niet met de iphone 4s. Hij ziet overigens wel ons Wi-Fi netwerk maar dat geeft geen ip en subnet en router id.
Tja, de KPN Experiabox? Weerbarstig ding, hé

Kijk eens na (als dat mogelijk ia) of de MAC-adres beperkingen niet zijn ingeschakeld en of de adressen range van de DHCP-server niet te beperkt is.
  #4  
Oud 08-06-12, 11:53
reneolthof reneolthof is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 3
Angry experiabox ziet iphone 4s niet

timosha,
Dank voor je bericht maar zoals gezegd hij doet het wqel met 2 andere iphones. de suggesties hebben niets opgeleverd. de settings staan goed. Ik heb altijd bij KPN het idee dat ze iets verkopen dat niet goed werkt en dan ook geen oplossing weten.
  #5  
Oud 08-06-12, 12:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reneolthof Bekijk bericht
Ik heb altijd bij KPN het idee dat ze iets verkopen dat niet goed werkt en dan ook geen oplossing weten.
Die Experiaboxen zijn meestal Thomson modem/routers en die zijn niet slecht. Maar KPN propt daar zijn eigen firmware in.

Ik zou ook niet direct een oplossing weten Even afwachten, misschien is er forumlid die meer weet over die Experiadingen.

Succes gewenst
  #6  
Oud 08-06-12, 15:10
reneolthof reneolthof is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 3
Thumbs up experiabox ziet iphone 4s niet

Hollo Timosha,

na heel veel gerommel en een doorgeslagen stop ( als gevolg van het snoeien van de heg..) blijkt dat wellicht de oplossing. Snoei de heg en veroorzaak kortsluiting. want ziedaar...... hij doet het...
De wondere wereld van de experia box.

dank voor het meedenken!

goed weekend.
rene
  #7  
Oud 08-06-12, 16:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat noemt men dan een harde heg reset
  #8  
Oud 17-06-12, 15:39
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Standaard

Zonder de heg te willen snoeien wil ik dat m'n iPhone wel m'n Wi-Fi weer herkent. Hier hetzelfde iPhone 4 doet het nog steeds, iMac en andere app ook. iPhone 4S sinds een paar dagen niet meer???
Hebben ook een routeer van KPN? Kan het daar aan liggen??? Heb hem al wel een keer aan en uit gehad maar dat had geen effect, iemand een idee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. mathieu88 Wi-Fi 0 05-09-11 15:07
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist joruarez Wi-Fi 5 09-06-11 07:08
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt chrissiegers Wi-Fi 0 21-03-10 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:31.