iPad 4 - WiFi wordt uit gezet na bepaalde tijd discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een raar probleempje, Het Wi-Fi op mijn nieuwe iPad 4 valt uit/wordt af en toe plotseling uitgezet, ik moet dan weer naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 4 - Wi-Fi wordt uit gezet na bepaalde tijd
Hoi,
Ik heb een raar probleempje, Het Wi-Fi op mijn nieuwe iPad 4 valt uit/wordt af en toe plotseling uitgezet, ik moet dan weer naar Instellingen > Wi-Fi en wachtwoord opnieuw invoeren. Hij draait op iOS 6.0.1 Op mijn vorige iPad 1 had ik dit probleem nog niet, die draaide op de laatst mogelijke update. Is dit een bekend probleem? Met vriendelijke groet, Wouter Laatst gewijzigd door Woutertjuh; 04-11-12 om 14:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Update
Ik vermoed dat hij niet automatisch verbinding maakte (na tijdje geen gebruik) met de Wi-Fi verbinding die ik standaard gebruik Hij maakt nu wel goed verbinding, hopen dat het zo blijft. Ik denk dat vliegtuigmodus even aan/uit zetten het heeft verholpen. |
Labels |
ios 6, ipad, ipad 4, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Quiet time app voor iPhone? = app die iPhone voor bepaalde tijd uit kan zetten | ctrl8 | iPhone Apps | 5 | 16-09-11 12:17 |
IBAction voor een bepaalde tijd | iMidas | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 07-05-11 02:16 |
Sms op een bepaalde tijd | spookhol | iPhone Apps | 3 | 18-04-11 09:26 |
iPhone valt voor een bepaalde tijd uit. Op wit scherm | magyco | Archief | 4 | 28-01-09 11:53 |
Mail checken binnen bepaalde tijd | RHCPeter | Desktop-applicaties | 6 | 04-10-08 13:17 |
|
|