//

Airport Express als repeater werkt m.i. niet.

Airport Express als repeater werkt m.i. niet. discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Gaat gaat niet met de Windows versie van Airport Utility. Download Airport Utility voor iOS uit de App Store. Dan kan je de data rate ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-07-13, 22:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Gaat gaat niet met de Windows versie van Airport Utility. Download Airport Utility voor iOS uit de App Store. Dan kan je de data rate bekijken op een iPhone of iPad.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-07-13, 07:37
arjanvwgolf arjanvwgolf is offline
• iOS 6.1.4
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Dus als ik het goed begrijp de airport app downloaden voor Iphone.
Dat heb ik gedaan ik zie enkel alleen een groene stip bij internet maar geen express verschijnen.

Nog een andere vraag ik heb de express aangesloten op t modem maar wat zou t bereik zijn + de snelheid want dicht bij de express goedbereik data rate van 144 met imac zou volgens mij wel 250 a 300 kunnen zijn toch? en met iphone 5 haal ik op de boven verdieping bijna niets heb ik in het ergste geval 3G het zelfde als mijn KPN modem. Maar nu wil ik ook nog een time capsule willen aanschaffen wat zou de ideale opstelling zijn. Ik laat in t midden welke de 4e of 5e generatie.

Dank alvast.
  #23  
Oud 11-07-13, 22:19
ligth011 ligth011 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat kan met een Airport router in bridged mode. Voorwaarde is wel dat de KPN router een secundaire router in bridged mode ondersteunt.

Ik heb iets dergelijks geïnstalleerd om het hele huis te voorzien van 5 GHz dekking:

Moet dit bedraad zijn tussen de tm en de ae of kan het ook draadloos?
  #24  
Oud 11-07-13, 22:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zie de link in bericht #3 van dit topic.
  #25  
Oud 12-07-13, 08:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjanvwgolf Bekijk bericht
Dat heb ik gedaan ik zie enkel alleen een groene stip bij internet maar geen express verschijnen.
Er was een probleempje met Airport Utitlity 6.3, sommige Airport apparaten konden niet gevonden worden. Er is nu een update, versie 6.3.1, voor iOS en OS X die dat probleem oplost.
  #26  
Oud 13-08-13, 20:06
jacsmet jacsmet is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Terneuzen
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frenske Bekijk bericht
De Airport is terug naar de leverancier. Als iemand voor mij een advies heeft wat ik nu wel zou moeten aanschaffen, dan houd ik mij aanbevolen.
Mijn wens is om met één apparaat het volgende te kunnen doen.
1: Voor thuis vergroten van het Wi-Fi bereik zonder het leggen van een extra kabel en zonder dat je de routerconfiguratie moet aanpassen. Dan kan onderweg ook niet.
2. Voor onderweg in hotels. Indien er enkel bedraad internet is om je eigen Wi-Fi netwerk te maken waardoor ik toch met de Ipads kan werken.
Ik heb ooit begrepen dat Apple daar een device voor had. Maar niet de Airport Express.
Ik heb de Ruckus voor je te koop. Werkt perfect overal: thuis als repeater maar ook in hotels en op campings. Ik heb hem voor de camping gekocht maar daar hebben ze geen Wi-Fi meer.
  #27  
Oud 01-10-13, 15:42
Guest-20180919095403
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

AirPort werkt wel als repeater, maar ik zou het alleen aanraden als je oorspronkelijke Wi-Fi ook een Apple apparaat is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Airport express of niet ? Beee iPhone algemeen 6 07-07-13 10:28
Airport Express niet zichtbaar Snipper Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 8 06-12-12 21:06
Airport Express soms niet zichtbaar. Sk33l0 Wi-Fi 0 15-10-11 12:14
Iphone als hotspot samen met repeater roesem Wi-Fi 2 26-07-11 20:24
Airport Express instellen als bridge Davidgilmour iPad algemeen 0 22-08-10 09:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:06.