//

Iphone 4s Wifi probleem 'Geen netwerk mogelijk'

Iphone 4s Wifi probleem 'Geen netwerk mogelijk' discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn wifi werkt sinds 2 maanden niet meer. Ik zat eerst op 5.1.3 en deed hij het niet(geen netwerk mogelijk), vervolgens hoopte ik dat een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-13, 22:37
deninho deninho is offline
• iOS 8.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 32
Standaard Iphone 4s Wi-Fi probleem 'Geen netwerk mogelijk'

Mijn Wi-Fi werkt sinds 2 maanden niet meer. Ik zat eerst op 5.1.3 en deed hij het niet(geen netwerk mogelijk), vervolgens hoopte ik dat een update uitkomst kon bieden(6.1.3). Ook dit heeft niet geholpen.
Ben vervolgens naar een telefoonzaak gegaan waar mijn Wi-Ficonnector vervangen is, zelfde probleem. Ook heb ik alle netwerkinstellingen gereset.
De Wi-Fi werkt vrijwel nergens, heel soms bij m'n vriendin. Maar op vele andere plaatsen krijg ik gewoon de melding geen netwerk mogelijk.

Iemand die weet hoe dit probleem verholpen kan worden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen verbinding mogelijk met netwerk Maxbas Wi-Fi 0 17-06-13 11:54
iPhone 4s nieuw: geen verbinding mogelijk met netwerk EmilioFR Wi-Fi 3 31-01-12 21:26
probleem draadloos netwerk Wi-Fi flashcs Wi-Fi 4 04-03-11 09:54
iPhone 3G na jailbreak geen netwerk meer (Wi-Fi, 3g en bellen) Stoney268 Wi-Fi 2 27-12-10 15:40
Mijn Iphone ziet geen Wi-Fi netwerk Ottoo Wi-Fi 2 22-07-09 23:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:24.