//

'Geen verbinding mogelijk met netwerk ...' met iPhone 5

'Geen verbinding mogelijk met netwerk ...' met iPhone 5 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe je dit op kunt lossen? Telkens als ik ergens op een wifi wil gaan, krijg ik dit bericht. Thuis niet, maar elders ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-14, 15:42
CortexCommunicatie CortexCommunicatie is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Question 'Geen verbinding mogelijk met netwerk ...' met iPhone 5

Weet iemand hoe je dit op kunt lossen? Telkens als ik ergens op een Wi-Fi wil gaan, krijg ik dit bericht. Thuis niet, maar elders wel. Zowel in NL als in het buitenland. Het lijkt erop dat er iets in de instellingen niet goed staat. Reeds gedaan:
3G/4G uit
harde reset
uit/aan toestel
uit/aan Wi-Fi
netwerkinstellingen gereset

PS, ik kom misschien over als nieuw, maar iCulture herkende mij niet vanuit iPhone forum, dus nieuw account aan moeten maken, nog niet gevuld (op vakantie, dus even andere prioriteiten, zoals dit oplossen
Hoop dat iemand me kan helpen, vast dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-14, 19:17
Brostem Brostem is offline
• iOS 6.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 24
Standaard

Misschien naar de site van Uw provider, en daar zal U nodige uitleg vinden voor Uw instellingen, zeker weten !!
  #3  
Oud 31-07-14, 20:14
CortexCommunicatie CortexCommunicatie is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard

Dank voor je reactie Brostem. Ik ben gisteren bij Vodafone Business langs geweest, maar het moet hem in de software of hardware van Apple zitten. Vandaag dus Apple gebeld en een complete reset gedaan. Hopelijk is dit de oplossing, anders moet ik het toestel ter reparatie bij Apple afgeven vrees ik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen verbinding mogelijk met netwerk Maxbas Wi-Fi 0 17-06-13 11:54
Iphone maakt geen verbinding met thuis netwerk. Sommeil iPhone algemeen 7 28-05-13 00:03
geen verbinding mogelijk met dit netwerk robkessels iPhone algemeen 3 14-03-13 09:43
iPhone 4s nieuw: geen verbinding mogelijk met netwerk EmilioFR Wi-Fi 3 31-01-12 21:26
Geen verbinding mogelijk met netwerk toni_i Wi-Fi 37 06-11-11 23:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:50.