//

Wi-Fi verbindings probleem met bepaalde toestellen.

Wi-Fi verbindings probleem met bepaalde toestellen. discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Waarom heb je dan nog een extra router erbij? Een roaming WLAN misschien? Wij hebben ook zo iets:...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-12-14, 15:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
Waarom heb je dan nog een extra router erbij?
Een roaming WLAN misschien? Wij hebben ook zo iets:

Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-12-14, 16:09
Icyou Icyou is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
Waarom heb je dan nog een extra router erbij? Werkt de modem-router van Telenet niet naar behoren?
Goh die modem hangt aan de linkerkant van het huis in de kelder dus die zijn bereik gaat al nooit tot bij werkruimte rechts boven.
Daarbij heeft er altijd al een internetkabel gelegen tot op mijn kamer van toen ik nog een oude normale telenet modem zonder ingebouwde router had. ik heb daar toen dus zelf een router op aangesloten om draadloos internet te hebben. Maar ja enkele jaren later is die modem dus vervangen door dat ding wat ik nu heb en heb ik mijn router gewoon behouden.
  #23  
Oud 19-12-14, 16:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Icyou Bekijk bericht
Maar ja enkele jaren later is die modem dus vervangen door dat ding wat ik nu heb en heb ik mijn router gewoon behouden.
Als je die tweede router nu in brugmodus (bridge mode) zet en hetzelfde SSID geeft als de Telenet router dan is jouw probleem opgelost. Bovendien heb je dan ook nog een roaming WLAN.

Hoe je die Asus router in brugmodus zet weet ik niet maar dat zou in de handleiding moeten staan. In ons geval staat de Time Capsule in brugmodus:



Succes gewenst.
  #24  
Oud 19-12-14, 16:25
Icyou Icyou is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 9
Standaard

Moet bij die brugmodus iets speciaals worden ingesteld of is dat echt gewoon een aan / uit knop

Ik zit nu niet thuis maar ik weet wel nog dat er een aparte pagina is voor die 'bridge modus' bij mijn router instellingen
  #25  
Oud 07-01-15, 19:00
barkrukhenkie barkrukhenkie is offline
• iOS 8.4.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 2
Standaard

Goedenavond,

Ik wil u graag helpen, heb een soort gelijk probleem gehad en heb de routerfirmware ge-update. Dat hielp en dat merkte ik! DD-WRT is een routerfirmware, je kunt ermee meer uit je router halen! Kijk maar eens wat je ermee kunt!
  #26  
Oud 18-01-15, 00:32
Icyou Icyou is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 9
Standaard

Dankje voor de tip ik ga het eens proberen. Opeens ging alles weer zonder dat ik iets had gewijzigd maar nu een maand later krijg ik weer geen IP adres. Weeral uit het niets ..
  #27  
Oud 23-04-15, 17:40
Marcellus69 Marcellus69 is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2015
Berichten: 2
Standaard

Hallo,

Ik heb een wat maf probleem maar misschien is het eenvoudig op te lossen. Sinds anderhalve maand heb ik een iPhone 6. Thuis maak ik gebruik van een homeplug-systeem (via het stopcontact) van Sitecom. Al mijn devices (iPad, MacBook air, iPhone 5s van mijn werk en mijn eigen Windows laptop) werken hier perfect op. En snel!!

Mijn nieuwe iPhone 6 selecteert het netwerk wel, hij herkent 'm dus wel, maar er lijkt geen of nauwelijks signaal doorheen te komen.
Op andere netwerken (zoals die op mijn werk) werkt Wi-Fi via mijn iPhone 6 uitstekend.
Is hier een logische verklaring voor te vinden. Kwestie van instellingen? Het is echt super irritant. Net geüpdated naar 8.3 maar het probleem is gebleven. Bij 8.2 had ik het al. Na de update deed ie het zo'n 24 uur prima, daarna het oude liedje...

Mijn iPad en 5s draaien beiden op 8.2 en hebben geen probleem...

Ra ra....

Wie helpt??
Reageren

Labels
asus, iphone, macbook, wi-fi, windows



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iTunes verbindings problemen mackaliaga iTunes 2 17-05-13 18:00
onduidelijk connectie probleem bij bepaalde apps henk_a iPhone algemeen 1 20-12-11 20:13
iPhone: iPhone -> iPad MyWi verbindings problemen swenvdheuvel Jailbreak 4 04-05-10 03:02
Iphone SIM met andere toestellen? Kwiq Archief 3 04-01-10 20:47
Verbindings problemen met KPN Speedtouch NRGPhoenix Wi-Fi 1 03-05-09 09:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.