//

Geen internet via AirPort Extreme

Geen internet via AirPort Extreme discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een AirPort Extreme, maar krijg hem met geen mogelijkheid goed aan het werk. Via het configuratieprogramma is het instellen van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-07-15, 20:24
dhoog dhoog is offline
• iOS 10.1
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard Geen internet via AirPort Extreme

Ik heb sinds kort een AirPort Extreme, maar krijg hem met geen mogelijkheid goed aan het werk.
Via het configuratieprogramma is het instellen van de AE zonder problemen gelukt en het verbinden met het apparaat via een iPhone gaat ook goed. Het probleem is dat ik niet op het internet kan... Ik heb hem ingesteld als nieuw Wi-Fi netwerk en hij staat in bridgemode. Ik heb al een aantal de AE naar fabrieksinstellingen gezet en opnieuw ingesteld, maar dit helpt helaas niet. Het lampje brandt groen wat zou zeggen dag het goed werkt. Ook het wijzigen van het kanaal helpt niet en ook via 5 GHz wordt het niets beter... Is er misschien iemand die mij een beetje op weg kan helpen?? Ik ben best wel handig met computers / netwerken, maar op de een of andere manier wordt ik hier niet wijzer van... Ben inmiddels al een dag of vier aan het klooien .

Groeten Dennis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-15, 20:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

"Internet" is de laatste schakel in een heel lange keten. In Bridge Mode trekt een Airport Extreme zich niets aan van "Internet".Dat wordt allemaal afgehandeld door de primaire router.



Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
airport extreme jannevanhecke Wi-Fi 2 04-07-15 09:53
AirPort Extreme ErikWF Wi-Fi 1 19-07-12 12:17
Airport Extreme Wilby Wi-Fi 9 12-11-11 18:36
Geen internet verbinding via Airport Extreme JanBerens Wi-Fi 6 13-05-10 18:36
Iphone maakt geen verbinding airport extreme Queens109 Wi-Fi 0 02-07-08 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:54.