//

AirPort Extreme in slaapstand?

AirPort Extreme in slaapstand? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen een AirPort Exreme 5e gen. In huis. Ik ben erg te spreken over de snelheid maar het ding heeft één vervelende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-12-16, 22:34
Jiskefet Jiskefet is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard AirPort Extreme in slaapstand?

Sinds een paar dagen een AirPort Exreme 5e gen. In huis. Ik ben erg te spreken over de snelheid maar het ding heeft één vervelende eigenschap: ik kn de hele dag op internet, maar 's-nachts schakelt het apparaat uit. Dus ik moet 's-morgens eerst naar het apparaat, stekker er uit en dan er weer in en ik ben weer verzekerd van 18 uur een voortreffelijk werkend netwerk.
Nu zat ik te denken: kan dit iets te maken hebben met de sluimerfunvtie van mijn MacBook air? Die gaat snachts (bewust) in de sluimerstand.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-16, 23:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Een Airport Extreme gaat nooit in de slaapstand. Tenminste niet die twee die wij hier in gebruik hebben. En de zes (6) Macs die hier operationeel zijn gaan allemaal wel eens in de slaapstand. Maar daar de trekken de AE zich niets van aan.

Elke AE is een Bonjour Sleep Proxy. Die mogen dus niet in de slaapstand gaan.
Reageren

Labels
airport extreme, resetten, sluimerstand



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
airport extreme jannevanhecke Wi-Fi 2 04-07-15 10:53
AirPort Extreme ErikWF Wi-Fi 1 19-07-12 13:17
Airport Extreme Lucien1966 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 13 26-03-12 23:08
Airport extreme tonveringa Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 30-01-12 19:39
Airport Extreme Wilby Wi-Fi 9 12-11-11 19:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.