//

Opeens geen WiFi verbinding met Linksys

Opeens geen WiFi verbinding met Linksys discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochtend kon ik van het ene op het andere moment geen WiFi-verbinding meer leggen met mijn eigen draadloze netwerk. Ik heb een Linksys WRT54G, met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-11-08, 11:17
DonaldR DonaldR is offline
• iOS 10.3.3
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 48
Standaard Opeens geen Wi-Fi verbinding met Linksys

Vanochtend kon ik van het ene op het andere moment geen Wi-Fi-verbinding meer leggen met mijn eigen draadloze netwerk. Ik heb een Linksys WRT54G, met WPA Personal en een MAC filter (permit only).
Tot dusver verliep alles vlekkeloos, maar spontaan, na een synchronisatie met iTunes, liet m'n iPhone het afweten. Herstel netwerkverbindingen (Instellingen/Algemeen) mocht niet baten, soft reset ook niet.

Op dit forum ontdekte ik dat er meer problemen kunnen optreden met Linksys. Heb een tip opgevolgd en in Linksys de wireless-beveiliging ff uitgeschakeld en meteen weer terug op WPA Personal, save settings. En toen deed-ie het weer.
Omdat er vast meer Iphoners zijn met dit gedoe heb ik maar een nieuw draadje gemaakt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg geen verbinding met Wi-Fi!!! Shiney Wi-Fi 5 16-02-11 11:12
geen verbinding maken met Wi-Fi driver91 Wi-Fi 8 17-10-10 11:55
Geen verbinding met Wi-Fi TeasR Wi-Fi 7 11-09-10 11:42
Geen verbinding met Wi-Fi mdrongelen Wi-Fi 0 23-07-08 18:54
Wel detectie van Linksys WAP54G accespoint, maar geen internet verbinding met Iphone eric.soul Wi-Fi 15 06-01-08 21:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.