//

Wi-Fi werkt niet meer

Wi-Fi werkt niet meer discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, mijn (in Italië gekochte) Iphone heeft een paar weken perfect gewerkt met mijn Hi-simkaart. Opeens werk mijn Wi-Fi niet meer: hij vindt geen netwerken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-08, 22:41
KLS KLS is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Standaard Wi-Fi werkt niet meer

Dag,

mijn (in Italië gekochte) Iphone heeft een paar weken perfect gewerkt met mijn Hi-simkaart. Opeens werk mijn Wi-Fi niet meer: hij vindt geen netwerken meer (nergens). Ook is mijn batterij opeens veel sneller leeg.
Ik heb van alles gedaan: reset, herstel, laatste software update, laatste programma' eraf gegooid... Extra probleem is dat er dus (schandalig genoeg) geen support te krijgen is in NL voor dit Apple-product.

Wie weet raad???

KLS
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-08, 22:48
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Verplaatst naar Wi-Fi
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 22-11-08, 23:10
erazorr erazorr is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 7
Standaard

waarschijnlijk defect com board, vervangen kost ca 115 euro ex arb kost a 22,50. op zich is ontbreken van Wi-Fi niet heel erg asl je een data abb hebt via je mobiel tel supplier, vodafone heeft super sim o.a. succes
Reageren

Labels
wi-fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 22:27
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren bjakkers iPhone Apps 4 09-11-08 20:00
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet dennis3 iPhone algemeen 0 07-05-08 18:14
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 16:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:14.