//

internetverbinding op de iphone

internetverbinding op de iphone discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) beste iphonegebruikers! ik heb sinds vorige week een iphone! Ik was op zoek naar een nieuwe telefoon aangezien mijn sony ericsson van nauwlijks een halfjaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-08, 20:10
RGG RGG is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Standaard internetverbinding op de iphone

beste iphonegebruikers!

ik heb sinds vorige week een iphone! Ik was op zoek naar een nieuwe telefoon aangezien mijn sony ericsson van nauwlijks een halfjaar het had begeven. Tot mijn grote verbazing kon ik een los toestel kopen in Londen, dus daar hoefde ik niet lang over na te denken. Maar nu heb ik een vraagje! aangezien ik nog een lopend T-Mobile abo heb, zonder een of andere onbeperkt mobiel internet regeling, vroeg ik mij af of iemand mij kon vertellen voor welke iphone applicaties je nou precies een internetverbinding nodig hebt, zoals gps enzo. want als ik thuisben kan ik op de Wi-Fi dus dat is geen probleem maar anders zit ik niet te wachten op een torenhoge rekening die aan het eind van de maand op mn deurmat ligt omdat ik continu internet verbinding heb ofzoiets!
alvast bedankt!
Robert-Jan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-08, 22:45
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

als je apps gewoon via je Wi-Fi download betaal je niet en je kan 3g uitzetten op een 3G
  #3  
Oud 12-12-08, 08:44
Jenz's schermafbeelding
Jenz Jenz is offline
• iOS 7.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Kalmthout België
Berichten: 91
Standaard

alsje geen verbinding wilt maken met et internet ( buiten met Wi-Fi) kanje best een verkeerde APN ingeven
Grtzz
Reageren

Labels
gprs, internet, verbinding, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internetverbinding mdeuss iPhone algemeen 4 19-07-10 18:18
Draadloos Internetverbinding neppe iPhone melia Archief 5 20-12-09 18:03
Geen internetverbinding via Iphone zonder Wi-Fi spljunkee Odido (T-Mobile) 7 10-10-09 11:43
Windows: Internetten met laptop via iPhone internetverbinding Tuur Desktop-applicaties 1 20-02-09 20:00
Iphone stoort thuis internetverbinding?? imackido Vodafone 0 21-01-09 02:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:10.