//

Wel wifi, geen safari

Wel wifi, geen safari discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg wel verbinding met wifi, maar zodra ik op safari wil valt wifi verbinding weg en gaat over op gprs. Heb diverse oplossingen vermeld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-09, 19:24
KarinR KarinR is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard Wel Wi-Fi, geen safari

Ik krijg wel verbinding met Wi-Fi, maar zodra ik op safari wil valt Wi-Fi verbinding weg en gaat over op gprs. Heb diverse oplossingen vermeld in andere discussies geprobeerd. Niets helpt.
Na verbinding met Wi-Fi worden IP en subnetmasker gevuld. Het valt me echter op dat subnetmasker in iphone niet overeenkomt met de router.
Misschien een domme vraag maar klopt dat wel? router geeft aan 255.255.255.0 Iphone 255.255.0.0
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi traag in safari, mail & store, speedtests wel goed mvdsanden Wi-Fi 2 17-11-10 21:58
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 01:46
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 20:38
Wel Wi-Fi verbinding, maar werkt niet met Safari erwinKrol Wi-Fi 3 21-12-08 03:08
Wel Wi-Fi, geen internet (safari can't find) nosso1505 Archief 0 10-05-08 11:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:51.