//

Wifi en draadloze modem?

Wifi en draadloze modem? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Ik zet mijn Wifi aan op de Iphone en ik vind netjes mijn Wifi-netwerk van thuis. Ik typ het correcte paswoord in en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-09, 09:59
ewout_dc ewout_dc is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Gent
Berichten: 39
Lightbulb Wi-Fi en draadloze modem?

Dag allemaal,

Ik zet mijn Wi-Fi aan op de Iphone en ik vind netjes mijn Wi-Fi-netwerk van thuis. Ik typ het correcte paswoord in en mijn netwerk staat netjes aangevinkt.
Mijn IPadress en subnet mask vindt de Iphone automatisch, voor de rest toont hij niks. (geen router, geen DNS, search domains en client ID bij DHCP. HTTP proxy staat op Off)

Ik klik op Safari en er staat dat ik geen verbinding heb!



Ik maak verbinding via Belgacom Tv (pack internet en digitale tv en telefonie) met een Sagema-ae06 modem...

Nu heb ik hier al uitgebreid rondgekeken en al wat zaken geselecteerd.
Wie weet raad?

1. Dien ik de modem eens lange tijd uit te schakelen?
2. Welk IP-adres kiest de Iphone want er zijn drie pc's aangesloten op de draadloze modem.
3. Kan de modem misschien niet een extra verbinding maken? (soms is er zelfs een vierde laptop, dat gaat zoder problemen)
4. Die MAC-filter waarvan sprake, op welke pc dien ik die dan uit te schakelen?
5. Moet ik zelf handmatg een DNS typen of bij BootP iets wijzigen?

bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
draadloze verbinding / Wi-Fi valt steeds weg iheijnekamp Wi-Fi 34 20-09-13 17:40
Verbinding via telefoon (belbundel) of via Modem (Wi-Fi) paradagroenendijk Wi-Fi 0 28-03-11 12:56
Huawai E5 modem/pocket Wi-Fi Flemishrav3r Wi-Fi 0 19-10-10 18:13
Kan geen verbinding maken met Speedtouch modem - Wi-Fi NPE Wi-Fi 19 22-01-10 08:33
Wi-Fi, iMei en modem firmware leeg? efefes Unlock [archief] 16 03-01-08 13:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:03.