//

[iPhone 3g] Geen/slechte wifi

[iPhone 3g] Geen/slechte wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) net bericht gehad van t-mobile.......toestel kan niet meer gemaakt worden krijg een nieuwe opgestuurd!!!!!!hiep hoi...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02-05-09, 20:13
demonski demonski is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 51
Standaard

net bericht gehad van t-mobile.......toestel kan niet meer gemaakt worden krijg een nieuwe opgestuurd!!!!!!hiep hoi
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-05-09, 11:24
Reloader Reloader is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 67
Standaard

dat is toch al langer bekend dat het commboard niet helemaal lekker is? heb de mijne ook laten vervangen en Wi-Fi werkt weer perfect

www.ipod-service.nl daar hebben ze mij perfect geholpen gerepareerd binnen 1 dag! super service
  #23  
Oud 04-05-09, 12:34
thijsrietveld thijsrietveld is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: tiel
Berichten: 4
Standaard

ìk heb apple italie gebeld en kan hem daar nu omruilen, maak er maar een weekendje weg van.
  #24  
Oud 06-05-09, 13:08
nighttrain's schermafbeelding
nighttrain nighttrain is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reloader Bekijk bericht
dat is toch al langer bekend dat het commboard niet helemaal lekker is? heb de mijne ook laten vervangen en Wi-Fi werkt weer perfect

www.ipod-service.nl daar hebben ze mij perfect geholpen gerepareerd binnen 1 dag! super service

Wat waren de kosten?
__________________
If it aint a Harley or an Iphone who cares what it is
  #25  
Oud 09-05-09, 15:04
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard iPhone 3G (2.2.1) Geen Wi-Fi

Ik heb hier al wat meer op iPC gelezen maar er wordt niet veel aandacht aan besteed vind ik en qua nieuws ook niet. Ik las het een hele tijd geleden al dat er redelijk veel mensen last van hadden. En plotseling 3 a 4 dagen geleden was ik ook de dupe van dit geval. Ik was alles totaal vergeten over dit probleem dus me iPhone restored etc. maar niks hielp natuurlijk en ging kijken of hier nog wat oplossing te vinden waren en ja hoor, in de vriezer leggen (Welke gek doet dit nu :S) Dus ik heb mijn eigen daar ook niet aan gewaagt. Ik vind en dit zullen warschijnlijk meer mensen willen met dit probleem wat er wat meer duidelijkheid over komt en wat je er precies aan kunt doen. Want ik zal niet de enige zijn die Wi-Fi dagelijks of hele dagen gebruikt voor werk/school/prive. Maar om terug te komen, sommige mensen krijgen er nog wel verbinding mee, tenminste dat geeft die aan maar kunnen nog niet internetten. Nou in mijn geval zegt die dat er totaal geen verbinding mogelijk is met mijn draadloos internet. Dus ik dacht dat dit toevallig een kleine fout was in mijn router omdat die wel eens vaker even eruit ligt door de downloads. Dus ik ging naar wat familie leden toe om daar te checken en tot mijn verbazing daar ook allemaal de zelfde melding geen toegang tot het netwerk. Nu zou ik graag en velle andere willen weten wat ik nu kan/mag doen anders ga in Maandag natuurlijk terug voor dit probleem en wil/eis ik een nieuwe iPhone. Zijn er mensen die hier meer duidelijkheid over kunnen geven. Want ik wordt hier gek van!
__________________
- Signature verwijderd door iPhoneclub.nl
  #26  
Oud 22-05-09, 11:19
rufuskohn's schermafbeelding
rufuskohn rufuskohn is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rufuskohn Stuur een bericht via MSN naar rufuskohn
Standaard Wi-Fi helemaal uitgevallen na update firmware 2.2.1

Beste lezers,

Overal op het internet duiken berichten op over het wegvallen van de Wi-Fi na een udate firmware 2.2.1 voor de iphone. Ook ben ik alleen nog via gprs aangesloten op het net met mijn 2g iphone. Eerst deed de Wi-Fi het slecht door steeds weg te vallen en de telefoon werd ook behoorlijk heet.

Het schijn dat de Wi-Fi chip met 2.2.1 op een hogere snelheid geklokt werd. Dat kan verklaren waarom mijn verbinding eerst ook sneller werd.

Apple zelf zwijgt in alle toonaderen over dit probleem.

Ik heb er uren aan besteed met her-installeren en de router instellingen tweaken maar niet heeft soelaas geboden.

Ik ben benieuwd hoeveel mensen dit probleem hebben.

En natuurlijk zijn succesverhalen welkom als iemand zijn Wi-Fi weer aan de praat heeft gekregen.
  #27  
Oud 22-05-09, 23:21
eapoe eapoe is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 8
Standaard

Ik had hetzelfde probleem.... van alles geprobeerd.
Maar nu komt het .... mijn probleem was plotsklap verdwenen.
Ik had een 4tal draadloze camera's om het huis... die zonden uit op 2.4 Ghz op een nogal instabiele manier...
Ik ging deze camera's vervangen door pro camera's en de nieuwe zenden uit op 1.2 Ghz....
Ik heb nu ineens een superontvangst tot zelfs buiten in de tuin. Voorheen amper 3 meter met mijn DrayTek router..
Ik "vermoed" dat de zenders van de camera niet echt stabiel waren en dus mn iphone steeds maar weer de beste frequentie zocht... dus steeds een welles nietes verbinding.
Mijn idee: kijk met een programma of er op 2.4 G wordt uitgezonden in je omgeving. Ik dacht dat Bluetooth dat ook doet...

Grtz........ Dirk
  #28  
Oud 23-05-09, 20:32
desmodaddy desmodaddy is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 5
Standaard

Mijn iPhone 'ziet' momenteel geen enkel Wi-Fi netwerk. Er rest me niets anders dan 'm in te leveren voor herstelling (onder garantie).
  #29  
Oud 23-05-09, 20:37
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desmodaddy Bekijk bericht
Mijn iPhone 'ziet' momenteel geen enkel Wi-Fi netwerk. Er rest me niets anders dan 'm in te leveren voor herstelling (onder garantie).
Heb je zelf al eens geprobeerd met iTunes de firmware te herstellen. Is niet al te moeilijk.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #30  
Oud 24-05-09, 00:08
eapoe eapoe is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desmodaddy Bekijk bericht
Mijn iPhone 'ziet' momenteel geen enkel Wi-Fi netwerk. Er rest me niets anders dan 'm in te leveren voor herstelling (onder garantie).
Is er wel een Wi-Fi signaal aanwezig ?

Het proggie "Wi-Fifofum" is een handig iets dat de netwerken laat zien bij jouw in de omgeving en of ze beveiligd zijn en welke kanalen er gebruikt worden.

Misschien een harde reset (home en power knop beide een tijdje indrukken). Het hielp bij mij wel. Soms kan ie een netwerk vinden maar geen verbinding met internet. Vaak ligt dan het probleem bij de router die geen verbinding heeft met internet maar wel de verbinding met de iphone.

Niet te gauw opgeven .... legio mogelijkheden om eerst uit te proberen.

Succes
  #31  
Oud 28-05-09, 23:25
lastfm lastfm is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb een vergelijkbaar probleem.
Al is het bij mij gekomen na recente DNS problemen bij HetNet (gisteren). M'n iPhone ziet nog wel andere Wi-Fi netwerken, maar niet die van onszelf, iemand enig idee waarom?


Alvast bedankt!

Edit: Ik heb al diverse keren m'n router gereset + netwerkinstellingen van iPhone hersteld, geen resultaat.

Laatst gewijzigd door lastfm; 28-05-09 om 23:30.
  #32  
Oud 29-05-09, 00:51
eapoe eapoe is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lastfm Bekijk bericht
Ik heb een vergelijkbaar probleem.
Al is het bij mij gekomen na recente DNS problemen bij HetNet (gisteren). M'n iPhone ziet nog wel andere Wi-Fi netwerken, maar niet die van onszelf, iemand enig idee waarom?


Alvast bedankt!

Edit: Ik heb al diverse keren m'n router gereset + netwerkinstellingen van iPhone hersteld, geen resultaat.

Misschien een overbodige vraag.... maar je kan een router op 2 manieren resetten .... standaard en pro.... de eerste door gewoon de resetknop in te drukken... de tweede door de reset 30 -40 seconden in te drukken.
Ik had dit probleem ook een keer en las toen dat een volledige reset een lange reset nodig had... maar dit verschild per router natuurlijk.

Een harde reset van de iphone al geprobeerd "(home en power knop beide een tijdje indrukken)".

succes !

Laatst gewijzigd door eapoe; 29-05-09 om 00:53.
  #33  
Oud 29-05-09, 03:10
Dolfijn's schermafbeelding
Dolfijn Dolfijn is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ermelo
Berichten: 84
Standaard

Mijn Wi-Fi is ook weg (van het ene op het andere moment) en ik heb een 3G. Heb het gevoel dat ik helemaal niets kan doen omdat ik de Wi-Fi nodig heb om mijn iPhone te unlocken!

Downgraden heeft geen zin, Wi-Fi werkt dan nog steeds niet!

Resetten van de netwerkinstellingen heb ik ook al gedaan!

Misschien heeft het verwijderen van alle "content and settings" effect, straks maar even proberen.

Oplossingen iemand???
  #34  
Oud 29-05-09, 03:18
Dolfijn's schermafbeelding
Dolfijn Dolfijn is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ermelo
Berichten: 84
Standaard

Precies hetzelfde probleem en heb ook nog niets gevonden!

Mensen, reageer?????
  #35  
Oud 29-05-09, 10:23
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Hier 2 3G iPhones op 2.2.1 en beiden hebben dit probleem niet.
  #36  
Oud 29-05-09, 10:45
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard

Heb het probleem nog steeds. Heb inmiddels alweer paar keer opnieuw 2.2.1 erop gezet. Maar jammer genoeg helpt niks. En hoor er totaal niks meer over! Ik word gek van me iPhone.
  #37  
Oud 29-05-09, 11:18
Dolfijn's schermafbeelding
Dolfijn Dolfijn is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ermelo
Berichten: 84
Standaard

Ook nog precies hetzelfde, dit heb ik gevonden:

Broken Wi-Fi After iPhone OS 2.2.1: More Fixes | iPhone Atlas - CNET Reviews

iPhone Wi-Fi failures caused by battery heat? - Soa - IPhone-Wi-Fi-failures-caused-by-battery-heat- - AppleSource
  #38  
Oud 29-05-09, 11:41
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard

Het werkt allemaal niet. Alles al geprobeerd bij mijn. Maar niks helpt.
  #39  
Oud 29-05-09, 11:48
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Garantie claimen dan maar?
  #40  
Oud 29-05-09, 12:05
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Discussies samengevoegd.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
Reageren

Labels
2.2.1, probleem, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slechte Wi-Fi ontvangst Bluprint Wi-Fi 9 17-07-11 17:56
Slechte Wi-Fi ontvangst Jo... Wi-Fi 19 20-05-10 21:47
Slechte Wi-Fi bereik Barzi Wi-Fi 4 05-02-10 21:01
iPhone: 2G met 3.0 nu heel slechte Wi-Fi en Batterij binnen 3 uur leeg Data Jailbreak 7 25-06-09 23:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.