//

Wifi Thuis werkt niet op mijn Iphone maar wel op die van vriend

Wifi Thuis werkt niet op mijn Iphone maar wel op die van vriend discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) heb sinds gister Custom FW erop gezet versie 2.2.1 en nu kan ik op school wel op wifi maar thuis niet terwijl mijn vriend het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-05-09, 18:06
deaapdaar deaapdaar is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 28
Exclamation Wi-Fi Thuis werkt niet op mijn Iphone maar wel op die van vriend

heb sinds gister Custom FW erop gezet versie 2.2.1 en nu kan ik op school wel op Wi-Fi maar thuis niet terwijl mijn vriend het wel kan hier in mijn huis iemand een oplossing oja... als ik naar het weer ga zegt hij iets met PDP-identiteit niet geaccepteerd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email verzenden werkt thuis, maar niet daarbuiten Sjak iPhone algemeen 0 26-05-10 21:49
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 19:38
gmail werkt wel op Wi-Fi maar niet op 3g dennisiphone Wi-Fi 0 01-11-09 14:30
3.0: vind wel Wi-Fi maar werkt niet tommehh Wi-Fi 15 28-06-09 18:37
Wel Wi-Fi verbinding, maar werkt niet met Safari erwinKrol Wi-Fi 3 21-12-08 02:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.