//

Geen wifi netwerken meer

Geen wifi netwerken meer discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Naar Mobistar, want ik ben van België. Ik had hersteld in iTunes, maar nog niet geactiveerd. Woensdag bracht ik m'n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 16-10-09, 20:13
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Naar Mobistar, want ik ben van België. Ik had hersteld in iTunes, maar nog niet geactiveerd. Woensdag bracht ik m'n iPhone binnen en de maandag erop kreeg ik het bericht dat ik een nieuwe mocht komen afhalen, zeer snelle service dus.

Als je een reservekopie maakt kan je alles trouwens terugzetten op de nieuwe, ik ondervind nu geen problemen.
Mijne op donderdagavond weggebracht, vrijdag de week erop terug in de brievenbus. Niks mis mee
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 16-10-09, 20:53
Beekie1505 Beekie1505 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 13
Standaard

Be4dankt voor je reactie.......weggebracht in Nederland? Je krijgt zeker geen vervangend toestel?
  #43  
Oud 16-10-09, 21:06
Beekie1505 Beekie1505 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 13
Standaard

Yzord? Heb jij je oude mobiel gerepareerd terug gehad of een nieuwe?
  #44  
Oud 17-10-09, 17:20
pietklazen pietklazen is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Standaard

Hallo!

Ik heb nu een half jaar de Iphone 3G en heb deze week geupdate naar 3.1.2, maar ondervind ook zeer veel problemen met de Wi-Fi. Hij ziet bij mij het netwerk wel.. Dan verbind hij maar ik zie dat in de statusbalk niet het Wi-Fi teken. Als ik dan op internet ga laad hij ook gewoon via 3G (GPRS). Af en toe pakt hij wel weer het internet. Voorheen nooit problemen mee gehad. Moet ik mijn telefoon nu terug brengen naar de T-Mobile Shop?

Alvast bedankt!
  #45  
Oud 17-10-09, 17:21
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietklazen Bekijk bericht
Hallo!

Ik heb nu een half jaar de Iphone 3G en heb deze week geupdate naar 3.1.2, maar ondervind ook zeer veel problemen met de Wi-Fi. Hij ziet bij mij het netwerk wel.. Dan verbind hij maar ik zie dat in de statusbalk niet het Wi-Fi teken. Als ik dan op internet ga laad hij ook gewoon via 3G (GPRS). Af en toe pakt hij wel weer het internet. Voorheen nooit problemen mee gehad. Moet ik mijn telefoon nu terug brengen naar de T-Mobile Shop?

Alvast bedankt!
Als een restore niet helpt kan je inderdaad beter teruggaan naar de T-Mobile Shop.
  #46  
Oud 17-10-09, 18:42
Beekie1505 Beekie1505 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik baal ervan als een stekker dat ik mijn Iphone een week of zelfs twee kwijt ben, maar er zit niets anders op waarschijnlijk.......*****, maar ja!!
  #47  
Oud 17-10-09, 18:44
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beekie1505 Bekijk bericht
Ik baal ervan als een stekker dat ik mijn Iphone een week of zelfs twee kwijt ben, maar er zit niets anders op waarschijnlijk.......*****, maar ja!!
Tja, beter dat dan een kapotte iPhone En het kan sneller gaan, bij mij op een halve week
  #48  
Oud 18-10-09, 08:03
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietklazen Bekijk bericht
Hallo!

Ik heb nu een half jaar de Iphone 3G en heb deze week geupdate naar 3.1.2, maar ondervind ook zeer veel problemen met de Wi-Fi. Hij ziet bij mij het netwerk wel.. Dan verbind hij maar ik zie dat in de statusbalk niet het Wi-Fi teken. Als ik dan op internet ga laad hij ook gewoon via 3G (GPRS). Af en toe pakt hij wel weer het internet. Voorheen nooit problemen mee gehad. Moet ik mijn telefoon nu terug brengen naar de T-Mobile Shop?

Alvast bedankt!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beekie1505 Bekijk bericht
Ik baal ervan als een stekker dat ik mijn Iphone een week of zelfs twee kwijt ben, maar er zit niets anders op waarschijnlijk.......*****, maar ja!!
Voordat je je iPhone wegbrengt zou ik eerst proberen de netwerkinstellingen te resetten: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
Helpt dat niet, dan kun je je iPhone het netwerk eens laten vergeten via Instellingen/Wi-Fi/pijltje naar je netwerk/Vergeet dit netwerk.
Helpt ook dat niet, herstart je router dan door hem een minuutje van de stroom te halen. Soms ligt de oorzaak van dit soort problemen niet bij de iPhone maar bij de router.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #49  
Oud 19-10-09, 18:52
Bakka Bakka is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oilsjt
Berichten: 27
Standaard

Vorige week woensdag iphone binnengedaan bij mobistar center.
Vandaag telefoon gehad dat ik nieuw toestel heb gekregen.

Heel goede service gehad.
  #50  
Oud 19-10-09, 21:14
Guids Guids is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 21
Standaard

Zo ik heb mijn 3g vandaag gebracht naar tmobile.
nadat ze zelf ook hadden gezien dat het Wi-Fi het niet deed, en daarna een udf restore ook niet werkte, hebben ze hem opgestuurd.
Eerst vertelde verkoper A dat er maar 1 jaar garantie op zat, na aandringen van mij dat volgens eu wetgeving het 2 hoort te zijn, kon verkoper B me vertellen dat het bij apple (??) ook gewoon 2 jaar is. (was bijna 13 maanden over)
Verkoper A (niet een erg groot licht) zij dat het 3 weken duurt. Hoop maar dat het sneller gaat want met m'n 7 jaar oude motorola wordt ik niet blij.
  #51  
Oud 20-10-09, 08:45
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

hoezo hardware probleem, ik heb nog wel Wi-Fi maar hij lijkt stukken trager opeens..geen hardware probleem maar volgens mij echt een firmware probleem..'s ochtends nog perfect Wi-Fi..gelijk na de update niet meer.
  #52  
Oud 20-10-09, 11:43
jbollen jbollen is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb ook een nieuwe iphone G3 en heb één dag Wi-Fi gehad en daarna niets meer. Ik had toen reeds de upgrade naar 3.1.2 uitgevoerd, daarna deed hij het nog wel maar de dag erna niet meer. Hij blijft zoeken naar een Wi-Fi signaal maar kan het niet vinden terwijl het de dag ervoor wel werkte. Aan mijn Wi-Fi signaal thuis is niet mis. Wat moet ik doen, ik het alles reeds terug naar fabrieksinstellingen gezet maar zonder resultaat?
  #53  
Oud 20-10-09, 12:33
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Mijn iPhone a la anderhalf jaar werkt ook niet met 3.1.2 dus het probleem licht daar... Maar wacht nou maar even dit word geheid snel gefixed door de oorzaak... Apple of het Dev-Team dus...

Btw probeers een de netwerk instellingen te herstellen... Dat werkt bij mij... Soms

Laatst gewijzigd door Stiruam; 20-10-09 om 12:38.
  #54  
Oud 20-10-09, 12:54
jbollen jbollen is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard Wi-Fi met iPhone G3

Het netwerk heb ik reeds verschillende malen gereset maar zonder resultaat.
Ik denk dat ik hem moet terug inleveren bij de verkoper en hopen op een nieuwe
  #55  
Oud 20-10-09, 21:35
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jbollen Bekijk bericht
Het netwerk heb ik reeds verschillende malen gereset maar zonder resultaat.
Ik denk dat ik hem moet terug inleveren bij de verkoper en hopen op een nieuwe
Inderdaad, het is een hardwareprobleem en je krijgt een nieuwe als je 'm binnen brengt
  #56  
Oud 21-10-09, 16:47
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Begrijp niet hoe je door een simpele software update je hardware kan aantasten? Verklaring aub?
  #57  
Oud 21-10-09, 16:48
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Doordat de Wi-Fi-chip op een of andere manier oververhit geraakt en daardoor ook kapot gaat. Ik heb in ieder geval een nieuwe iPhone gekregen, wat dus wil zeggen dat ze het niet softwarematig konden repareren.
  #58  
Oud 21-10-09, 17:03
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Dan is dit toch een grove fout van Apple zelf? Waarom geeft Apple geen verklaring/gehoor aan dit probleem...
  #59  
Oud 21-10-09, 18:28
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Tja, ken je Apple nog niet? Problemen of fouten geven ze niet te snel toe (zie ook die ontplofte iPhones).
  #60  
Oud 25-10-09, 15:03
XBL XBL is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard Wi-Fi stuk. Hardware of software?

Goedemiddag,

Al een tijdje heb ik een issue met m'n iPhone 3G: Wi-Fi werkt niet meer. Het probleem ontstond van het ene op het andere moment, waarbij de telefoon eerst nog wel de Wi-Fi netwerken zag maar niet meer kon verbinden tot de situatie nu, waarbij de telefoon helemaal geen Wi-Fi netwerken meer ziet (en dus ook niet kan verbinden).

Dit probleem speelt al enkele maanden, maar ik was er nog niet echt aan toe gekomen om het op te lossen, tot vandaag. Om het op proberen te lossen heb ik de telefoon volledig gereset en als een nieuwe telefoon in iTunes gezet. Dit hielp niets, het probleem blijft hetzelfde.

Ik denk heel sterk dat het een hardware issue is, maar wellicht weet een gebruiker hier op het forum iets wat ik niet weet.

Een ander probleem met m'n telefoon is dat de speaker niet meer op vol volume wil. Niet bij muziek spelen en niet bij telefoongesprekken op speaker. Dit probleem vind ik niet zo heel interessant, maar is ook niet opgelost met een volledige reset. Hangen die twee componenten (speaker en Wi-Fi) toevallig samen, waardoor de een de ander sterk kan beïnvloeden?
Reageren

Labels
blackra1n, update, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opgeslagen Wi-Fi netwerken Mr.nightsea Wi-Fi 12 20-01-12 19:19
Geen Wi-Fi meer / vindt geen netwerken bass Wi-Fi 3 27-05-11 18:44
Geen Wi-Fi-netwerken GillesD Wi-Fi 2 10-10-10 19:21
geen Wi-Fi-netwerken nekebokker Archief 1 20-01-10 20:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.