//

Iphone 3GS 32GB WIFI onstabiel

Iphone 3GS 32GB WIFI onstabiel discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hey allen, Ik heb sinds vrijdag een iphone 3gs en heb gemerkt dat er wat met de wifi scheelt. Als ik bestanden wil downloaden bv ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-09, 19:53
tommyvlaming tommyvlaming is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Diepenbeek
Berichten: 13
Standaard Iphone 3GS 32GB Wi-Fi onstabiel

hey allen,

Ik heb sinds vrijdag een iphone 3gs en heb gemerkt dat er wat met de Wi-Fi scheelt.
Als ik bestanden wil downloaden bv podcasts, of streaming radio/video wil doen houdt de download er na een tijdje (meestal binnen de minuut) mee op en spring het Wi-Fi icoontje naar het Edge icoontje.
Ook is de iphone dan niet meer pingbaar.
Als ik dan terug probeer te surfen gaat het wel terug ...
Ik heb de security van de router er al volledig uitgehaald en ook gereboot maar dat helpt niet.

Vandaag ben ik naar een vriend gegaan die een andere router heeft en daar ging het veel beter maar is het ook wel 1 keer voorgekomen. Het lijkt erop of hij zijn data met stappen binnenkrijgt ipv continu.

Ik heb nog geen software geinstaleerd dus hier kan het niet aan liggen.

Zou dit een hardware probleem kunnen zijn ? Moet ik hem dan al terug binnenbrengen ... hoe lang ben ik hem dan kwijt of zou ik een nieuwe in de plaats kunnen krijgen ?

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-09, 20:03
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik heb hier de iPhone 3GS 32GB en gebruik ook, nu al, heel veel Wi-Fi en werkt gewoon goed. Misschien ligt het aan je bereik? Als je bijvoorbeeld nog maar 1 streepje hebt, is de kans dat hij wegvalt veel groter dan bij 5 streepjes.
  #3  
Oud 28-06-09, 20:04
tommyvlaming tommyvlaming is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Diepenbeek
Berichten: 13
Standaard

nee ik sta op 50 cm van de router af en ik heb ook 3 blokjes dus dat is het niet
  #4  
Oud 28-06-09, 20:07
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Er zijn erg veel Wi-Fi problemen in de 3.0 firmware lijkt het, dus denk niet dat het een hardware probleem zal zijn. Zie ook andere topics op het forum hierover.
  #5  
Oud 28-06-09, 20:25
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommyvlaming Bekijk bericht
nee ik sta op 50 cm van de router af en ik heb ook 3 blokjes dus dat is het niet
3 van de 5 blokjes is anders wel weinig als je er 50 cm van af staat. Ik haal zeker 3 blokjes van tientallen meters.
Reageren

Labels
wi-fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb PeHa5772 Koopinformatie Nederland 8 24-01-10 22:48
Netwerk onstabiel op iPhone(s) vanilla iPhone algemeen 8 05-10-09 21:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.