//

iphone 3g wifi als internet koppelen aan utp via een router?

iphone 3g wifi als internet koppelen aan utp via een router? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen. ik wil de 3g verbinding van de iphone gebruiken als de ingaande verbinding van een router welke hierna via utp of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-08-09, 22:03
thijsrietveld thijsrietveld is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: tiel
Berichten: 4
Standaard iphone 3g Wi-Fi als internet koppelen aan utp via een router?

Wie kan me helpen.

ik wil de 3g verbinding van de iphone gebruiken als de ingaande verbinding van een router welke hierna via utp of Wi-Fi een verbinding door kan geven aan bijvoorbeeld mijn tv welke alleen een utp verbinding heeft.

Aangezien ik geen vaste internet verbinding heb en hier mijn telefoon voor gebruik heb ik tethering aan staan. wat op de iphone prima werkt.

verder heb ik mywi en pdanet om via Wi-Fi te tetheren, maar nu komt het.... ik heb zowel een linksys accespoint en een sitecom accespoint gebruikt om een signaal Wi-Fi op te pakken ik kan wel bestaande netwerken zien en dan weer doorzetten ( roming, brigde of hoe dat ook heet) maar ik zie de iphone niet om door te zetten.

Vandaag geprobeerd om via usb met een kabel hem de iphone te koppellen met een la fontera 2.0 welke zou moeten werken met een 3g web 'n walk sick soort producten, maar helaas....

weet iemand een manier om zoder er een vaste pc voor op te offeren een manier om de iphone liefst via Wi-Fi verbinding de 3g verbindigng te kunnen gebruiken via utp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan geen e-mailverzenden als Wi-Fi aan staat jimmeijer Wi-Fi 1 21-03-10 11:56
UITextField-button aan een IBAction koppelen Jelle Ages Ontwikkelen voor iOS 7 17-10-09 17:44
Iphone als router Starr0w Archief 2 19-05-09 12:52
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil mikeh Archief 2 11-01-09 11:45
(ask) internet via laptop naar iphone zonder router freemanfunky Wi-Fi 11 28-06-08 18:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:32.