//

wifi en geen ontvangst als hij in stand by staat

wifi en geen ontvangst als hij in stand by staat discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hey hopelijk heeft iemand hier een antwoord op mijn vraag want het is zeer vervelend ik heb een iphone uit de usa van de eerste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-09-09, 01:43
andywegge andywegge is offline
• iOS 1.1.4
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Putte
Berichten: 5
Standaard Wi-Fi en geen ontvangst als hij in stand by staat

hey hopelijk heeft iemand hier een antwoord op mijn vraag want het is zeer vervelend

ik heb een iphone uit de usa van de eerste generatie waar ik nu 2 jaar heel tevreden over ben ook elke keer geupdate en terug geunlockt met ziphone

maar de laaste 3 weken telkens dat mijn iphone in stand by staat kan ik geen smsjes ontvangen of gebeld worden vanaf dat ik mijn iphone terug opzet krijg ik alle smsjes en mijn gemiste oproepen

nu dacht ik voor hem eens opnieuw te unlocken en te herstellen met itunes maar het blijft hetzelfde probleem ook heb ik geen ontvangst van Wi-Fi als ik in de instellingen mijn wiffi wil zoeken staat er geen Wi-Fi ik kan geen Wi-Fi aanklikken als ik hem oplaad in mijn dock dan werkt alles prima van ontvangst aleen kan ik nog altijd geen Wi-Fi zoeken

heb ook gelezen op het forum dat je iets in winscp moet doen met ssh maar ik kan niet op Wi-Fi dus kan ik ook geen verbinding maken met mijn iphone en ook heb ik hem opnieuw herstelt en summerboard en customize is eraf

mijn laaste vraag vroeger kwam ik 3 dagen toe met mijn batterij nu met mijn ontvangst en Wi-Fi problemen kom ik net een dag toe van 11 uur tot 10 s'avonds en vroeger mag ik hem niet uit de dock halen of ik kom niet toe voor de dag met mijn batterij en luister geen muziek ofzo denk 10 sms en 1keer bellen denk niet dat dit overdreven is

hopelijk kan iemand mij helpen want ik heb mij ipone wel graag en wil hem echt niet wegdoen je mag ook gerrust rechtstreek naar mij mailadres sturen wegge_3@hotmail.com

alvast bedankt iedereen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-09-09, 00:02
andywegge andywegge is offline
• iOS 1.1.4
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Putte
Berichten: 5
Standaard vraagje

echt niemand een oplossing ?



groetjes andy
  #3  
Oud 28-09-09, 23:00
koenvanloo koenvanloo is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard het zelfde probleem

hallo andy,

ik heb net (ongeveer) hetzelfde probleem.
ben volop aan het zoeken naar oplossingen.
we houden je op de hoogte.

please do the same , if you figured it already out.

thanks Koen
  #4  
Oud 28-09-09, 23:04
andywegge andywegge is offline
• iOS 1.1.4
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Putte
Berichten: 5
Standaard iphone

bedankt voor de reactie bij mij gaat het aleen nog maar slechter vroeger als ik de gsm aanzette kreeg ik de berichten direct nu krijg ik ze pas als ik mijn oplader gebruik
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
KPN Hi, geen gsm netwerk als 3G aan staat! AeronNL KPN 1 17-07-10 14:57
geen sms geluidjes als iPhone in dock staat chippie777 iPhone algemeen 8 16-06-10 22:14
Opladen uit staat er als hij aan PC hangt psvu2 Archief 2 16-05-10 12:42
kan geen e-mailverzenden als Wi-Fi aan staat jimmeijer Wi-Fi 1 21-03-10 12:56
Geen FW Upgrades als hij simlock vrij is? borgqueenx Unlock [archief] 5 19-04-08 17:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:29.