//

kan geen wi-fi vinden !!!

kan geen wi-fi vinden !!! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, ik heb een iphone overgekocht van iemand toen er nog versie 2.2.2 op stond. toen macheerde wi-fi nog. maar toen ik 3.0 op men ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-09, 19:56
MR_MC MR_MC is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Exclamation kan geen wi-fi vinden !!!

hi,

ik heb een iphone overgekocht van iemand toen er nog versie 2.2.2 op stond. toen macheerde wi-fi nog. maar toen ik 3.0 op men iphone zette kon ik niet meer op internet en alle apps waarvoor wi-fi nodig was.

probleem:

als ik naar menu ga en wi-fi aantik dan zoekt hij wel maar hij kan geen netwerk vinden. ik heb al alles geprobeerd maar niets helpt . toen was er 3.1 en dan had ik die versie op men iphone gezet maar het helpde ook niets. wat moet ik nu doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-09, 20:17
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Hmmm.. Ik heb net hetzelfde probleem
Ik dacht ook eerst dat het aan de FW 3.0 lag, dus zit ik al ruim 3 maand zonder Wi-Fi op de 3.1 update te wachten, maar het ziet er naar uit dat dat dus geen oplossing zal bieden.
Heb je nog garantie? Ik ben in ieder geval (als er geen oplossing komt) van plan om m'n iPhone terug bij Mobistar binnen te brengen voor herstel.
  #3  
Oud 18-09-09, 20:49
c3k c3k is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

ah kijk heb sinds gisteren ook dat probleem met mijn iphone 3g heb fw 3.1 en vindt ook geen enkele Wi-Fi netwerk meer :S. heb al netwerkinstellingen gereset en rooter ook maar zonder succes. straks even aan de computer leggen en reservecopie installeren. Ik laat jullie iets weten
  #4  
Oud 18-09-09, 20:55
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door c3k Bekijk bericht
ah kijk heb sinds gisteren ook dat probleem met mijn iphone 3g heb fw 3.1 en vindt ook geen enkele Wi-Fi netwerk meer :S. heb al netwerkinstellingen gereset en rooter ook maar zonder succes. straks even aan de computer leggen en reservecopie installeren. Ik laat jullie iets weten
Ik zal je al zeggen dat het niet zal helpen Er zijn meerdere mensen met dit probleem en er bestaan al meerdere topics over (zie bijvoorbeeld hier). Uit die topics blijkt dat restoren geen oplossing biedt, maar dat bijvoorbeeld Mobistar wel op de hoogte is van het probleem en je indien nodig een nieuwe/refurbished(?) iPhone geeft.
  #5  
Oud 18-09-09, 21:03
c3k c3k is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

oh prachtig is dit :S. Dan maar komende week even binnen springen bij mobistar zeker..
  #6  
Oud 20-09-09, 20:41
MR_MC MR_MC is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Hmmm.. Ik heb net hetzelfde probleem
Ik dacht ook eerst dat het aan de FW 3.0 lag, dus zit ik al ruim 3 maand zonder Wi-Fi op de 3.1 update te wachten, maar het ziet er naar uit dat dat dus geen oplossing zal bieden.
Heb je nog garantie? Ik ben in ieder geval (als er geen oplossing komt) van plan om m'n iPhone terug bij Mobistar binnen te brengen voor herstel.
de garantie is net verlopen dus zal ik maar wat moeten bijbetalen voor de iphone binne te brengen bij apple zelf.
  #7  
Oud 20-09-09, 21:00
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je zou nog eens kunnen proberen te herstellen naar 3.1 zonder daarna een backup terug te zetten. Mogelijk zit het toch in de software, en met de backup zet je ook een evt. oude fout terug. Meld je iPhone dus aan als nieuw na het herstellen.
Denk er wel om je belangrijke gegevens (contacten bijv.) ergens te backuppen, bijv. in Outlook.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #8  
Oud 20-09-09, 21:04
MR_MC MR_MC is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Je zou nog eens kunnen proberen te herstellen naar 3.1 zonder daarna een backup terug te zetten. Mogelijk zit het toch in de software, en met de backup zet je ook een evt. oude fout terug. Meld je iPhone dus aan als nieuw na het herstellen.
Denk er wel om je belangrijke gegevens (contacten bijv.) ergens te backuppen, bijv. in Outlook.
heb ik al geprobeert maar niets helpt.
  #9  
Oud 21-09-09, 20:50
c3k c3k is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

Vanmorgen Iphone binnen gebracht bij MobistarCenter voor reparatie. Kan hem voor 2 weken kwijt zijn vertelden ze me dusja... afwachten.. Geen idee of ze dit probleempje kunnen oplossen. Iemand al ervaring met hun iphone te repareren bij Mobistar?
  #10  
Oud 21-09-09, 21:32
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door c3k Bekijk bericht
Vanmorgen Iphone binnen gebracht bij MobistarCenter voor reparatie. Kan hem voor 2 weken kwijt zijn vertelden ze me dusja... afwachten.. Geen idee of ze dit probleempje kunnen oplossen. Iemand al ervaring met hun iphone te repareren bij Mobistar?
Ik heb ergens gelezen dat je een nieuwe of refurbished (al weet ik niet wat dat wil zeggen ) iPhone krijgt. Maar dan wel als je er €30 voor betaald Dat laatste ben ik in ieder geval niet van plan als ik binnenkort m'n iPhone binnenbreng, het is een fout van Apple.
  #11  
Oud 22-09-09, 17:46
johan666 johan666 is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard

Als je tijd hebt om een avondje te lezen over Wi-Fi problemen met 3.0 moet je deze link lezen Apple - Support - Discussions - Strange Wi-Fi problem on iPhone 3G after ...
Ik kreeg het probleem ook nadat ik m'n 3Ghad omgeruild wegens haarscheurtjes: geen Wi-Fi meer. Een van de suggesties in de thread is de "freezer trick": stop je iphone 15 min in de diepvries en probeer 't dan terwijl -ie nog koud is.
Onzin leek me, maar toch maar eens geprobeerd en ineens was m'n router weer beschikbaar! Langzaam aan werd de verbinding slechter (kon nog net m'n cycorder files oversturen) en toen de iphone weer opgewarmd was was m'n Wi-Fi ook weer verdwenen.
Wel oppassen voor de condens, zorg dat je vocht-indicator niet nat wordt anders ben je je garantie kwijt
Reageren

Labels
geen netwerk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kan geen 3G netwerk vinden Olga.p2000 Overige providers Nederland 5 21-02-13 20:30
iPhone 3G: Kan geen netwerk vinden xanderz94 Unlock 9 20-04-11 20:29
HELP!! kan geen juiste reservekopie vinden Animal iPhone algemeen 1 14-02-10 18:38
kan geen netwerk vinden chik002 iPhone algemeen 0 01-05-09 13:06
iPhone kan geen netwerk vinden Alpha-Sphere Odido (T-Mobile) 12 20-04-09 18:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:44.