//

Telenet verbinding maken -Dlinq

Telenet verbinding maken -Dlinq discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik probeer al maanden verbinding te maken met mijn draadloosnetwerk van Telenet via een D-Linq. Ik heb het ondertussen opgegeven. Ik wil toch nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-09, 21:35
Rud Rud is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 6
Standaard Telenet verbinding maken -Dlinq

Beste, ik probeer al maanden verbinding te maken met mijn draadloosnetwerk van Telenet via een D-Linq. Ik heb het ondertussen opgegeven. Ik wil toch nog een poging maken om mijn emails te kunnen lezen en nieuwere software te installeren. Anders is het gebruik van mijn iPhone wel zeer beperkt. Kan iemand mij vertellen wat je moet instellen op de iPhone. Mijn iPhone vindt wel mijn Wi-Fi maar dit is beveiligd en verder kom ik niet. Ik weet dat ik 3 pc's kan inloggen maar ik gebruik er maar 1.
Heeft het met de router te maken? zijn de instellingen op de iPhone ? voor mij is dit een raadsel. Maar blijkbaar word er wel meer gesukkeld met iPhones en verbindingen.
Alvast bedankt, Rudi
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-09, 22:52
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ik maak ook verbinding met een Dlink van Telenet. Ik voet gewoon het Wi-Fi paswoord in en hij maakt verbinding. Niets meer, niets minder.
  #3  
Oud 29-09-09, 23:29
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Rud,

Achteraan op je AccesPoint (bakje met antenne) staat een serienummer op, de laatste 5 cijfers is je wachtwoord en deze moet je dus ingeven op je iPhone bij jou draadloze verbinding.

Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 30-09-09 om 00:22.
  #4  
Oud 30-09-09, 21:39
Rud Rud is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 6
Standaard kan verbinden

Bedankt, zo ver ben ik, heb nu verbinding maar kan niet op het net. Krijg de melding op mijn iPhone" Safari kan de pagina niet openen omdat de surfer onvindbaar is" Dus, ik vermoed dat er nog andere instellingen zijn.
Met nog wat hulp van jullie komt het misschien nog goed.
Grtjs, Rudi
  #5  
Oud 30-09-09, 22:34
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rud Bekijk bericht
Bedankt, zo ver ben ik, heb nu verbinding maar kan niet op het net. Krijg de melding op mijn iPhone" Safari kan de pagina niet openen omdat de surfer onvindbaar is" Dus, ik vermoed dat er nog andere instellingen zijn.
Met nog wat hulp van jullie komt het misschien nog goed.
Grtjs, Rudi
Dan heeft de Technieker in kwestie het anders gedaan dan eigenlijk zou moeten. Normaal heb je een Beleefbox gekregen waar al je gegevens instaan, daar zou ook de juiste code voor je Wi-Fi verbinding moeten terug te vinden zijn. Als dit niet het geval is dan kan je alleen nog maar je AP (accespoint) terug opnieuw gaan instellen met een nieuwe beveiligingscode (ASCII). Dit kan je doen door achteraan in je AP met een balpen 10sec te drukken in dat kleine gaatje, zo gaat hij terug de fabriek instellingen instellen. Uiteraard is je netwerk dan onbeveiligd en moet je hem opnieuw gaan beveiligen, als je dat niet alleen zou lukken mag je mij uitzonderlijk een PM sturen en zal ik je even persoonlijk daarbij helpen.
  #6  
Oud 01-10-09, 21:12
Rud Rud is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 6
Standaard

Zou het ook te maken kunnen hebben met het aanmaken van een account.
Ik mag op mijn Internet verbinding 3 pc's linken. Eén desktop (vaste verbinding) en 2 laptop's (draadloos verbonden) zijn er gelinkt. Eén laptop mag er af en zou ik dan vervangen door mijn iPhone. Maar moet er dan een nieuwe account aangemaakt worden? en hoe verwijder ik die ene laptop? of ben ik hier helemaal verkeerd?
Rudi

Laatst gewijzigd door Rud; 01-10-09 om 21:15.
  #7  
Oud 01-10-09, 21:17
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rud Bekijk bericht
Zou het ook te maken kunnen hebben met het aanmaken van een account.
Ik mag op mijn Internet verbinding 3 pc's linken. Eén desktop (vaste verbinding) en 2 laptop's (draadloos verbonden) zijn er gelinkt. Eén laptop mag er af en zou ik dan vervangen door mijn iPhone. Maar moet er dan een nieuwe account aangemaakt worden? en hoe verwijder ik die ene laptop? of ben ik hier helemaal verkeerd?
Rudi
Je hoeft geen accounts te verwijderen of toe te voegen, je krijgt van Telenet 3 ip adressen en die kan je vrij gebruiken op welk toestel jij wilt. Maar probeer even de bovenstaande stappen en dan ga je vrij snel verbinding hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verbinding maken externe server pieterjanvh iPad algemeen 1 12-09-10 22:48
Geen automatische verbinding (Telenet) LUTSROG Wi-Fi 1 04-03-10 19:26
YouTube kan geen verbinding maken! Pieter Vanbussel Archief 1 10-02-10 20:22
Verbinding maken met MySQL-database BadSide Ontwikkelen voor iOS 2 09-02-09 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:58.