//

eenmaal wi-fi gehad, sindsdien nooit meer

eenmaal wi-fi gehad, sindsdien nooit meer discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , ik heb, zoials velen hier blijkbaar een probleem met mijn iphone. ik heb mijn iphone ongeveer een maand nu. ik heb hem de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-12-09, 20:03
Altavoces Altavoces is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard eenmaal wi-fi gehad, sindsdien nooit meer

Hallo , ik heb, zoials velen hier blijkbaar een probleem met mijn iphone.
ik heb mijn iphone ongeveer een maand nu. ik heb hem de eerste morgend dat ik mijn iphone had hem op Safari laten gaan. geen probleem vas gestelt toen. ik kon perfect op wi-fi. daar na ben ik het huis uit gegaan dus mijn wi-fi verbinding is verbroken. siensdien hb ik nooit meer met de iphone op wi-fi gekunnen. niet thuis, wat ik die ochtend wel kon. ook in gebouwen, waar vrienden van mij met de zelfde iphoneverise wel op wi-fi kunnen, vind mijn iphone niets ( mijn vrienden hadden TelenetHotspot , Belgie ) . soms krijg ik wel het vakje om een wi-fi verbinding te selecteren, maar als ik hem dan selecteer zegt hij dat er geen verbinding is gemaakt kunnen worden met de Wi-Fi verbinding. ik heb hier ongeveer een maand met gewacht omdat Belgacom( Belgie ) een nieuwe internetverise kwam insaleren ( adsl+ ).
ik weet dat hier al veel topics over gemaakt zijn, maar ik vond geen die de zelfde 'story' had dan de mijne. als er wel een topic is waar ik verder geholpen kan worden mag dat doorgelinkt worden en mag deze gesloten worden .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-09, 13:30
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Heb je al eens hersteld? Zo ja, dan is het waarschijnlijk een hardware probleem en kan je best teruggaan naar de winkel.
Reageren

Labels
iphone3g, probleem, wi-fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Accu vervangen en sindsdien niks meer... Loxxie13 iPhone algemeen 12 24-01-11 12:27
Gezien, weg, nooit meer teruggevonden Timelord Archief 4 13-08-09 23:47
Nooit meer je wens hoeven uitschrijven.. Cmdaulnis Chat en geruchten 7 30-11-08 19:53
Nog nooit rekening van T-mobile gehad KoenvW Odido (T-Mobile) 19 23-11-08 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.