//

[WiFi] Dan wel, dan niet "unable to join the network"

[WiFi] Dan wel, dan niet "unable to join the network" discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone heeft de laatste tijd rare WiFi problemen. Af en toe kan ik gewoon verbinding maken (en werkt het ook). En het andere moment ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-01-10, 23:26
cloverfield cloverfield is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 42
Standaard [Wi-Fi] Dan wel, dan niet "unable to join the network"

Mijn iPhone heeft de laatste tijd rare Wi-Fi problemen.
Af en toe kan ik gewoon verbinding maken (en werkt het ook). En het andere moment krijg ik de "unable to join the network <naam>". Of ik krijg het wachtwoord schermpje en vervolgens de error.

Facts: de router werkt, het wachtwoord klopt en in de kmaer of direct naast de router maakt geen verschil.
Mijn toestel is gejailbreaked... kan dat problemen opleveren, of eventueel geinstalleerde cydia-apps?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
UIButton, addTarget naar ander object dan "self" celaeno2 Ontwikkelen voor iOS 3 11-12-10 21:20
Oplossing voor Wi-Fi "werkt niet" op iPhone 2G? iPhoneMad Wi-Fi 0 14-06-10 23:31
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" Robin-m Muziek, foto & video 0 16-05-10 11:48
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:26.