//

Geen verbinding!(wel via wifi)

Geen verbinding!(wel via wifi) discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort, zonder iets gewijzigd te hebben, krijg ik geen verbinding meer via GPRS. Verbinding via wifi gaat perfect en ook bellen(!) is probleemloos. Reeds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-02-10, 11:22
niwla1967 niwla1967 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Question Geen verbinding!(wel via Wi-Fi)

Sinds kort, zonder iets gewijzigd te hebben, krijg ik geen verbinding meer via GPRS. Verbinding via Wi-Fi gaat perfect en ook bellen(!) is probleemloos.
Reeds verschillende instellingen voor APN, gerbuikersnaam en wachtwoord geprobeerd maar niets schijnt te werken. Weet iemand hoe ik kan zien of het aan mijn Iphone ligt(defect) of ligt het aan de KPN? Mijn instellingen zijn nu: APN; internet / Gebr.naam; KPN / Wachtw; gprs
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apn, gprs, instellingen, internet, kpn



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel Wi-Fi netwerk geen verbinding martijn2308 Wi-Fi 0 17-12-10 10:01
geen 3G verbinding, wel internet via Wi-Fi, help! adelheidt Wi-Fi 2 17-10-10 15:09
Geen Edge verbinding, wel Wi-Fi Hosley Wi-Fi 5 01-10-10 11:24
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 19:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:36.