//

Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel wifi heeft

Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel wifi heeft discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met de wi-fi verbindig van mijn Iphone 3G prepaid. Het probleem zal ik zo goed mogelijk beschrijven. Op school hebben we ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-03-10, 00:47
cpc9280 cpc9280 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft

Ik heb een probleem met de wi-fi verbindig van mijn Iphone 3G prepaid.
Het probleem zal ik zo goed mogelijk beschrijven.

Op school hebben we wi-fi d.m.v. een router. Mijn Iphone maakt voor een korte tijd verbinding en dan valt het internet logo met 3 strepem links bovenin weg. Tijdens die korte verbinding heb ik geprobeerd om wi-fi te gebruiken. Helaas lukt dit niet en kreeg ik na een lange tijd wachten een foutmelding. Dit vind ik vreemd, want mijn Ipod Touch en Iphone van vrienden hebben wel verbinding en kunnen wel gebruik maken van het internet.

-Mijn Iphone heeft wel gewoon wi-fi verbinding thuis, alleen op school niet. Ook heb ik een disable edge/3G geinstalleerd, maar dat heeft geen invloed op de wi-fi verbinding.

Ik heb inmiddels heel veel forums bekeken en de gouden tip zit er nog niet bij. Wat ik allemaal heb geprobeerd:
- Netwerkinstellingen hersteld, meerdere malen
- De DNS veranderen bij static naar 208.67.222.222.
- De wi-fi gegevens op mijn ipod touch , zoals ip-adres, subnetmasker, router ingevuld bij mijn Iphone.

Helaas is het nog steeds niet gelukt en vraag ik jullie om hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-10, 00:14
cpc9280 cpc9280 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

Het is al opgelost
  #3  
Oud 10-03-10, 08:11
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Mooi zo, gefeliciteerd. Misschien kun je aangeven hoe je een en ander opgelost hebt, zodat ook anderen er wat aan hebben?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 10-03-10, 20:38
tychop tychop is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 53
Standaard

Yep, de oplossing even noemen is wel zo netjes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wel vinkje, maar geen Wi-Fi icoontje of verbinding nouska1976 Wi-Fi 2 05-02-11 18:12
Wel 3G, maar toch geen verbinding? Buttercup iPhone algemeen 8 07-10-10 16:21
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 01:46
Wel Wi-Fi verbinding, maar werkt niet met Safari erwinKrol Wi-Fi 3 21-12-08 03:08
wel Wi-Fi netwerk maar geen internet verbinding? Marc Doorakkers Archief 1 06-05-08 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:47.