//

WiFi kapot? Of softwareprobleem?

WiFi kapot? Of softwareprobleem? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie helpt dit meisje die ten einde raad is? Ik heb een iPhone 2G - 8 GB. Deze heb ik gekregen van mijn vriend die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-03-10, 10:43
Kim_89 Kim_89 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Wie helpt dit meisje die ten einde raad is?

Ik heb een iPhone 2G - 8 GB. Deze heb ik gekregen van mijn vriend die nu een 3Gs heeft. Nou kreeg ik al vrij snel problemen met mijn Wi-Fi verbinding; hij viel vaak uit en op zo'n moment leek mijn iPhone ook vast te lopen. Tevens draait het rondje helemaal bovenin het scherm dan heel langzaam. Nu heb ik bijna nooit meer Wi-Fi tenzij ik een harde reset doe; dan heb ik heel kort even Wi-Fi en deze valt dan weer weg. Als ik naar instellingen ga en kijk bij Wi-Fi blijft hij eindeloos zoeken naar netwerken maar pikt niks meer op.

Nu zijn er meer gebreken bijgekomen. Ik krijg sms'jes vaak vele uren later of soms zelfs helemaal niet! Ook heb ik vaak gemiste oproepen terwijl ik zeker weet dat hij niet over is gegaan. Het geluid staat dan bijvoorbeeld gewoon aan en dan moet ik het doorgehad hebben als hij over was gegaan. Een behoorlijk probleem dus want ik kan niet meer op aan van dat ding.

Een derde mankement is de harder/zachterknop aan de zijkant van mijn iPhone. De iPhone is ooit gerepareerd ergens aan en dit bedrijf heeft toen waarschijnlijk tegen de harder/zachterknop aan getikt waardoor deze geen verbinding meer maakt waarschijnlijk en de knop is nu dus kapot.

Nu kan ik niet meer zonder iPhone; je wordt er verwend van. Een nieuwe kost me klauwenvol geld wat ik niet heb dus mijn vraag is of jullie deze klachten kennen en of jullie een idee hebben. Ik ben radeloos..

Laatst gewijzigd door iScorpio; 29-04-10 om 20:20.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 29-04-10, 20:17
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Misschien eens wat instellingen resetten in Instellingen > Algemeen > Resetten.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 30-04-10, 21:12
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Zit er een jailbreak op met unlock?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 scherm hangt: hard- of softwareprobleem?? BillyBob iPhone algemeen 0 07-02-11 19:09
Wi-Fi is kapot OOOH Wi-Fi 3 11-11-10 22:03
connector kapot?? itunes via Wi-Fi? dj-j Wi-Fi 2 24-02-10 10:29
Wi-Fi kapot wootie Archief 4 22-05-08 11:46
Iphone Wi-Fi chip kapot? fatlobster Unlock [archief] 2 25-02-08 18:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:50.