//

Geen WIFI

Geen WIFI discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan het internet niet op met WIFI. Ik heb de iphone 3gs, zwart. versie 3.1.3 (7E18). ik gebruik windows. de route Netgear N300. ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-04-10, 00:27
Davesontheroad Davesontheroad is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard Geen Wi-Fi

Ik kan het internet niet op met Wi-Fi. Ik heb de iphone 3gs, zwart. versie 3.1.3 (7E18). ik gebruik windows.
de route Netgear N300. ik kan in de router komen met een wachtwoord. iphone ziet de SSID en als ik hierop druk dan moet ik een wachtwoord invullen. maar dan krijg ik de melding "unable to join network". het wachtwoord is goed, hoofdlettergevoelig etc. klopt allemaal, maar geen internet.

als ik in de router geen beveiliging aangeef (ik had WEP) dan kom ik wel op internet.
wie kan mij helpen aub.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-04-10, 14:15
lexie_1 lexie_1 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 66
Standaard

Heb je een mac filter aan staan op je router?
Als je zonder beveiliging wel erop komt dan is er toch iets fout met je wep/wpa key. Eerst even mac filter uitzetten. dan eventueel een nieuwe wpa of wep key gebruiken.

succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen Wi-Fi meer / vindt geen netwerken bass Wi-Fi 3 27-05-11 19:44
iPhone 3GS: Na jailbreak geen Wi-Fi, dus geen unlock!? Strifer Unlock 4 25-02-11 22:21
geen Wi-Fi en geen 3g meer op iphone 3g mieliewheely Wi-Fi 2 05-01-11 01:37
geen Wi-Fi ,geen verbindin met provider ,.. wmaxim Wi-Fi 9 18-08-08 12:53
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! atQuest Archief 0 22-10-07 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.