//

Wifi werkt maar half..

Wifi werkt maar half.. discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem met mijn Wifi: Ik heb dezelfde router als vroeger, dezelfde iPhone.. En opeens werkt m'n wifi niet goed meer.. Mijn broertje kan er wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-04-10, 17:52
robje33 robje33 is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 33
Standaard Wi-Fi werkt maar half..

Probleem met mijn Wi-Fi:

Ik heb dezelfde router als vroeger, dezelfde iPhone.. En opeens werkt m'n Wi-Fi niet goed meer.. Mijn broertje kan er wel nog op, met zijn iPod touch. De computers kunnen erop. Maar bij mij kan ik er niet mee connecteren. (via de normale Wi-Fi connect functie).

Ik heb nog wat apps erop staan (yx Wi-Fi, Wi-Fifofum) en daarmee kan ik WEL connecteren met de router. Is alleen vervelend omdat ik geen automatisch netwerk krijg nu. Probleem 2 is nu, dat ik soms verbonden ben.. Alleen dat internet zoo ongeloofelijk traag is (en dat ligt NIET aan de router). Wat kan ik hieraan doen?

Netwerkinstellingen heb ik al gereset.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-10, 18:14
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Reset je router, reset je modem, reset je iphone. Is het dan nog niet opgelost en hebben je pc's geen last van traagheid en je iphone wel, dan is enige optie nog een keer je netwerkinstellingen resetten en als dat echt niet werkt een restore van de iphone. Mocht dat ook niet baten, tja...gevalletje garantie wellicht?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MMS werkt maar half? conehead iPhone algemeen 5 22-12-10 17:11
Spotlight werkt maar half. Chrisl Jailbreak apps en thema's 17 16-09-10 22:33
Wi-Fi werkt half Peter Unlock [archief] 3 07-11-07 15:42
Summerboard Theme werkt maar half ¿¿ Rudy Archief 1 23-10-07 20:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:57.