//

Wifi probleem met Belkin Router

Wifi probleem met Belkin Router discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds korte tijd een probleem met de Wifi verbinding met een Belkin N-router. Het Wifi signaal op mijn iPhone 3GS valt soms weg. Dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-10, 22:30
frenske1973 frenske1973 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard Wi-Fi probleem met Belkin Router

Heb sinds korte tijd een probleem met de Wi-Fi verbinding met een Belkin N-router.

Het Wi-Fi signaal op mijn iPhone 3GS valt soms weg. Dit gebeurt enkele keren per dag. Terwijl de iPhone bij systeeminstellingen wel het SSID aangeeft van mijn router. Dus je zoiu denken dat hij gewoon verbinding heeft. Echter het Wi-Fi icoontje valt weg, en hij schakelt over op 3G. 'Vernieuw lease' heeft geen effect. ( verbinding komt enkele seconden terug en is dan weer verdwenen )

Als ik de router opnieuw opstart, heeft mijn iPhone ook weer verbinding!

Het vreemde is dat mijn partner een 3G heeft, en geen enkel probleem ondervindt.

Mijn iPhone was gejailbreakt, maar heeft nu een zuivere iOS4 install gehad.
Had gehoopt dat het probleem daarmee opgelost zou zijn.

De router heeft de laatste firmware overigens.

Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G - Wi-Fi ontvangst alleen naast router Muracatun Wi-Fi 5 20-09-11 23:34
iPad2 (was: Wi-Fi router) Playa Koopinformatie Nederland 14 21-04-11 22:13
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? misty1980 Wi-Fi 5 29-11-09 16:09
Wi-Fi Problemen door router?!? litmanen10 Wi-Fi 5 18-08-09 02:13
iphone 3g Wi-Fi als internet koppelen aan utp via een router? thijsrietveld Wi-Fi 0 14-08-09 23:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.