//

Inloggen camping (via wifisite.com)

Inloggen camping (via wifisite.com) discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoop dat iemand mij kan helpen. Op een camping in NL probeer ik op een betaalde wifiverbinding in te loggen. Dit moet gebeuren via www.wifisite.com ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-08-10, 11:55
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard Inloggen camping (via Wi-Fisite.com)

Hoop dat iemand mij kan helpen.
Op een camping in NL probeer ik op een betaalde Wi-Fiverbinding in te loggen. Dit moet gebeuren via www.Wi-Fisite.com en daar moet ik dan de betaalde toegangscode invullen... Echter wanneer ik het webadres is safari invul, zet de iPhone er automatisch "web" tussen waardoor ik niet op de site van Wi-Fisite geraak.. (tenminste ik denk dat dit het probleem is!)

Iemand een idee hoe dit op te lossen?!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-10, 13:22
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nutty75 Bekijk bericht
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Op een camping in NL probeer ik op een betaalde Wi-Fiverbinding in te loggen. Dit moet gebeuren via www.Wi-Fisite.com en daar moet ik dan de betaalde toegangscode invullen... Echter wanneer ik het webadres is safari invul, zet de iPhone er automatisch "web" tussen waardoor ik niet op de site van Wi-Fisite geraak.. (tenminste ik denk dat dit het probleem is!)

Iemand een idee hoe dit op te lossen?!
Klik eens met je pc of mac op www.Wi-Fisite.com , dan gebeurd er exact hetzelfde. Het ligt dus aan de site die het niet doet, dus niet aan jou iPhone of Safari.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? Laurence190 iPhone Apps 0 03-05-11 17:25
geen bereik wel Wi-Fi op de camping maar doet het niet linwhaa Odido (T-Mobile) 3 08-08-10 18:56
INloggen op internet? Michael Steurs iPhone algemeen 6 10-07-09 09:55
Inloggen op iPhone N33D Unlock [archief] 4 28-10-07 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.