//

Wifi problemen Iphone 3G

Wifi problemen Iphone 3G discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum, Guido uit Den Haag, 28 jaar! Enkele maanden geleden heb ik thuis een draadloos netwerk geinstalleerd, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-10, 11:35
guido401 guido401 is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Standaard Wi-Fi problemen Iphone 3G

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum, Guido uit Den Haag, 28 jaar!

Enkele maanden geleden heb ik thuis een draadloos netwerk geinstalleerd, met een sitecom wl-114 router. Dit werkt erg slecht op mijn iphone, ik heb wel drie streepjes verbinding, maar heel vaak laad hij gewoon geen data, en push emails komen maar heel af en toe binnen. Youtube werkt nauwelijks, hij laad of niet, of maar 1 derde van het filmpje (wel snel) en dan laad hij niet verder.
Ik hoopte dat dit met de software update weg zou zijn, heb al herstel geprobeerd, en netwerkinstellingen gereset. Het lijkt aan het netwerk zelf te liggen, want iemand anders heb ik laten inloggen op mijn netwerk met ee 3GS, en die had hetzelfde. Op de laptop werkt het netwerk altijd naar behoren. Ik heb de beveiliging heel basic met een kort wachtwoord ingesteld.

Ik hoop dat iemand weet wat ik hier aan kan doen!

Alvast bedankt voor de reactie!

gr Guido
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi problemen prullenbak Wi-Fi 42 18-11-12 08:41
Wi-Fi problemen thgj Wi-Fi 1 05-11-09 11:09
iPhone Wi-Fi en andere problemen DJ-Xtremer Wi-Fi 20 18-08-09 17:13
Oplossing Wi-Fi problemen iphone 1st gen (non greyed) djoxid Wi-Fi 2 28-04-09 16:54
[Iphone 2G] Wi-Fi problemen Eric Wi-Fi 2 25-02-09 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.