//

iphone 3Gs en iphone 4 kan niet connecten. Help aub

iphone 3Gs en iphone 4 kan niet connecten. Help aub discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3Gs en een iphone 4. Sinds kort kan ik met beide iphones niet meer internetten via met belkin N1 router. Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-10-10, 15:14
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard iphone 3Gs en iphone 4 kan niet connecten. Help aub

Ik heb een iphone 3Gs en een iphone 4. Sinds kort kan ik met beide iphones niet meer internetten via met belkin N1 router. Als ik op de router geen of wel beveiliging zet kan ik wel internetten. Maar zodra mijn ssid (netwerknaam) op onzichtbaar zet, kan ik niet meer internetten via Wi-Fi. Nu is mijn vraag: Is dit normaal? Want op mijn nokia N86 kan ik wel gewoon internetten via Wi-Fi zonder dat mijn ssid (netwerknaam) wordt uitgezonden.

Laatst gewijzigd door pinokkia; 04-10-10 om 11:48.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-10, 09:26
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik heb in het verleden dezelfde problemen gehad. Ik heb uiteindelijk besloten mijn ssid niet meer te verbergen omdat dat qua beveiliging toch niet veel toevoegt als je een goede encryptie gebruikt.

Wat ik overigens eerst had geprobeerd, was het volgende. Je zet de ssid op zichtbaar en laat de iPhone dan het bewuste netwerk vergeten. Vervolgens meld je de iPhone opnieuw aan bij dat netwerk en pas daarna zet je de ssid weer op verborgen. Dat hielp een tijdje, maar uiteindelijk ben ik voor de niet-verborgen-optie gegaan zoals eerder gezegd.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 03-10-10, 10:24
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik heb in het verleden dezelfde problemen gehad. Ik heb uiteindelijk besloten mijn ssid niet meer te verbergen omdat dat qua beveiliging toch niet veel toevoegt als je een goede encryptie gebruikt.

Wat ik overigens eerst had geprobeerd, was het volgende. Je zet de ssid op zichtbaar en laat de iPhone dan het bewuste netwerk vergeten. Vervolgens meld je de iPhone opnieuw aan bij dat netwerk en pas daarna zet je de ssid weer op verborgen. Dat hielp een tijdje, maar uiteindelijk ben ik voor de niet-verborgen-optie gegaan zoals eerder gezegd.
Ben er inmiddels ook al achtergekomen, want ben gisteren de hele tijd aan het uitproberen. Ik heb hetzelfde als jij gedaan. Ik heb dus gewoon me ssid maar laten uitzenden.

Dus moderator er kan een slotje van mij erop.
  #4  
Oud 03-10-10, 10:31
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Hier kunnen gebruikers in de toekomst nog wat aan hebben dus het topic kan gerust openblijven
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 nieuw gekocht, kan niet gebruiken HELP aub. mysteri0us iPhone algemeen 10 10-01-11 20:14
Kan niet opladen of connecten met itunes keesdr iTunes 1 29-12-10 08:40
kan niet connecten met AppStore Leonk iPhone Apps 5 25-06-09 18:35
HELP AUB!! Kan BSD SUBsystem niet download Atbir Jailbreak apps en thema's 0 13-09-08 19:22
Windows: WinSCP kan niet meer connecten starboy Desktop-applicaties 3 28-01-08 11:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.