//

Problemen met WIFI na jailbreak

Problemen met WIFI na jailbreak discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Vrrienden help me aub!!!!! ik heb een iphone 3.1.2 nog net ge updated naar 4.1 maar mijn iphone is van Frankrijk nadat ik mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-10, 10:04
ceylanbey ceylanbey is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Exclamation Problemen met Wi-Fi na jailbreak

Beste Vrrienden
help me aub!!!!!
ik heb een iphone 3.1.2 nog net ge updated naar 4.1 maar mijn
iphone is van Frankrijk nadat ik mijn iPhone heb ge updated naar 4.1 heb ik zo een scherm gekregen met itunes logo te verbinden en ja activeren met een simùkaart van frankrijk
dus ik kon mn iphone niet openen daarna heb ik het met limera1n mijn toestel gejailbreakt dusja ik kon daarna wel op mn menu kome maar
NU IS MIJN ENIGSTE PROBLEEM MET Wi-Fi
TELKENS ALS IK VERBIND MET MIJN Wi-Fi EN OP SAFARI OF OP DE ICOONTJE VAN LIMERAIN DRUK KRIJG IK GEEN VERBINDING
BIJ SAFARI KRIJG IK KLEIN SCHERMPJE VAN JE HEBT GEEN VERBINDING MAAK ACTIEVEZ VERBINDING OFZO ...
TERWIJL DAT IK WEL VERBONDEN BEN MET MN Wi-Fi WAT KAN IK ER VOOR DOEN HELP MEEEEE
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-10, 19:20
tgc_9012 tgc_9012 is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ceylanbey Bekijk bericht
Beste Vrrienden
help me aub!!!!!
ik heb een iphone 3.1.2 nog net ge updated naar 4.1 maar mijn
iphone is van Frankrijk nadat ik mijn iPhone heb ge updated naar 4.1 heb ik zo een scherm gekregen met itunes logo te verbinden en ja activeren met een simùkaart van frankrijk
dus ik kon mn iphone niet openen daarna heb ik het met limera1n mijn toestel gejailbreakt dusja ik kon daarna wel op mn menu kome maar
NU IS MIJN ENIGSTE PROBLEEM MET Wi-Fi
TELKENS ALS IK VERBIND MET MIJN Wi-Fi EN OP SAFARI OF OP DE ICOONTJE VAN LIMERAIN DRUK KRIJG IK GEEN VERBINDING
BIJ SAFARI KRIJG IK KLEIN SCHERMPJE VAN JE HEBT GEEN VERBINDING MAAK ACTIEVEZ VERBINDING OFZO ...
TERWIJL DAT IK WEL VERBONDEN BEN MET MN Wi-Fi WAT KAN IK ER VOOR DOEN HELP MEEEEE
Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in -> Herstel netwerkinstellingen. Dan iPhone rebooten. Als het dan nog niet lukt, download via edge of 3G "Pushfix" uit cydia. (en laat die caps lock aub uit in het vervolg).

Laatst gewijzigd door tgc_9012; 14-10-10 om 23:07.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met Wi-Fi flammy88 Wi-Fi 7 22-02-11 14:46
Wi-Fi problemen bij update naar 4.2.1 jailbreak + unlock peewe Wi-Fi 2 25-12-10 14:19
Wi-Fi problemen na jailbreak leftie Wi-Fi 7 14-09-10 20:35
Problemen met 3G en Wi-Fi Spank Wi-Fi 2 09-05-09 09:17
Problemen met Wi-Fi cinfien Wi-Fi 9 05-02-09 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:19.